וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרת חרדים: די לשנאה הקולקטיבית

חיים שיין

26.12.2011 / 7:30

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על הקדמת הפריימריז לראשות הליכוד, ונדמה שריח רע של בחירות עלה באפם של הספינולוגים מבית המדרש של השמאל הליברלי. בהתניה פאבלובית חיצי רעל נורים לכל עבר. כמו תמיד, החרדים הם הראשונים לעלות על מוקד פוליטיקת הביבים. הסיסמה מוכרת וידועה. הכה בחרדים, בכולם, בלי הבחנה, בישיבות, באוטובוסים, ברחובות, בסמינרים, בשלטי חוצות, בחפירות ארכיאולוגיות - והצלת את ישראל.

בעבר כבר הוכח כי שנאת חרדים במדינת ישראל מביאה 15 מנדטים, והמאבק בין מפלגות השמאל מתמקד בסוגיה כיצד יתחלק השלל. קשה מאוד בימים אלה להיות יהודי חרדי במדינת ישראל, כשהמרחב הציבורי, בשם חופש הביטוי, מזוהם בשנאה מוגלתית. עבור כמה מושבים עלובים בכנסת יש בתוכנו כאלה המוכנים לפורר את החברה הישראלית עד דק. כאלה שנושאים את דגל הסובלנות וכבוד האדם רק כשמדובר במיעוטים שאינם יהודים.

מזל שרוב הציבור חכם

הקבוצה השנייה שעליה אבירי כבוד האדם מתגוללים היא המתנחלים. כולם בלי הבחנה. אנשים שבחרו לגאול את חלקי המולדת ההיסטורית של עם ישראל וליישב את ירושלים שחוברה לה יחדיו. רוע לב וכזב זדוני הפכו אותם למטרה נעה במטווח בלתי מרוסן של התקשורת. מטרה שאליה אפשר לכוון קליעי הסתה כמו מטרד לשלום, פורעים, נערי גבעות, מחרחרי מלחמה, מחריבי צה"ל, שודדי קרקעות, מדירי שירת נשים ומה לא. בכל לילה יושבים אותם אנשי קריאטיב בברים אפלוליים ומחמיאים האחד לאחר על העלאת מפלס הדחייה והשנאה כלפי המתנחלים. הם רק שוכחים כי אותם מתיישבים חלוצים, מאיישי היחידות הקרביות, הם שמאפשרים להם את הבילויים התל-אביביים תחת שמי ים התיכון הסוערים.

בראש החבורה השלישית שנגדה מופעלת הסתה עומדים פקידי האוצר, אלו המכונים בתקשורת העוינת "נערי האוצר". כל מדינה בעולם היתה מתגאית באנשים (וגם בנשים כמובן) צעירים ומוכשרים, שבמחיר אישי כבד עומדים מול שטף מים אדיר של דמגוגיה מבית מדרשם של אנרכיסטים, בולשביקים, כלכלנים מרקסיסטים ופוליטיקאים שמחפשים כותרת. צריך אומץ לב ללכת נגד מגמות הבזבזנות, קוצר הראות ורוח מחאת האוהלים. מגמות שהפילו כלכלות גדולות בעולם.

מזלה של החברה הישראלית היא חוכמת רוב הציבור בישראל. ציבור שאינו הולך שולל אחרי סיסמאות נבובות, רוחות של מלחמת אחים ושימוש ציני בתקשורת. עובדה שמבחירות לבחירות כוחם אל אבירי השמאל קטן והולך. אזרחי ישראל יודעים את ההבדל שבין ביקורת לגיטימית לבין ליקוק שפתיים של חתולים שבעים שכבר שנים רבות נהנים מהשמנת.

בימים שכאלה גם אני חרדי ומתנחל, וחבל שאין לי הידע הנדרש מאנשי האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully