וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפני ליף מאמצת את דו"ח טרכטנברג - ותילחם על יישומו בכנסת

TheMarker Online

25.12.2011 / 19:52

ליף מקימה תנועה חדשה "ב' זה אוהל"; "נתמוך במתמודדים או במפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית שירצו להחדיר את ערכי הצדק החברתי לשורות הכנסת והמועצות המקומיות"

דפני ליף הכריזה היום (ראשון) על הקמת תנועת "ב זה אוהל" לצדק חברתי, אשר "תיצור תשתית חוץ פרלמנטרית להמשך המאבק על יוקר המחייה, על ערכי התרבות הישראלית והדמוקרטיה שתשרת את כל זרועות".

התנועה פירסמה כי "תתמקד בחיזוק ההישג האמיתי היחיד של המחאה עד כה – חיבור בין הגרעינים היצרניים, המתונים והדמוקרטיים שבכל המגזרים למען התחזקות הציבור מול הממשל הן ברמה הארצית והן ברמה המוניציפאלית.

נקיים קונגרסים חברתיים בכל הארץ, נקים משרד לתקשורת חברתית שישרת את כל גופי המחאה ויאבק באקלים האלים והמקטב שנוצר בחברה הישראלית בעידודן של הצעות החוק במושב הכנסת הנוכחי, נאבק על תקשורת חופשית ועל שידור ציבורי, נקדם באמצעות לחץ ציבורי הצעות חוק לדיור בר השגה ודיור ציבורי, לשיפור מערכת הרווחה, החינוך, הבריאות, נתמוך במתמודדים או במפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית שירצו להחדיר את ערכי הצדק החברתי לשורות הכנסת והמועצות המקומיות, נפעל ליישום מלא של דו"ח טרכטנברג, כנקודת התחלה וליישום מקסימלי של דו"ח ספיבק-יונה".

דפני ליף, ממקימות התנועה, אמרה כי "אנו לא נואשנו עדיין מדיאלוג עם נבחריינו, למרות שהם נתנו לנו את כל הסיבות לריפיון ידיים אך אנו מבינים היום יותר מתמיד, את חשיבות הפעילות הציבורית, בקרבנו, בקרב הורינו, ילדינו חברינו ושכננו".

רגב קונטס, ממקימי התנועה, מסר כי "אנו נהיה סבלנים. אנו מאמינים שאחרי 63 שנים של חיים בחירום תמידי, מגיעים לנו גם תהליכי עומק, שכן שינויים אמיתיים לא יקרו ביום. אין טרכטנברג וגמרנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully