וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: אובאמה ובו בוחרים עצם

26.12.2011 / 11:48

ועוד השבוע במדור, נשר במעופו באצטדיון האולימפי ברומא, אמא הלביאה סמבה וגוריה, צ'סטר החתול שיודע שהוא הכי חתיך, פיל במקלחת, אופנוען ספרדי שוחה עם כרישים, ועוד

הוואנה: צ'סטר החתול

צ'סטר, שזכה בפרס החתול הפופולרי ביותר מסנן לעבר מבקרים בתצוגה השנתית לחתולים שנערכה בהוואנה, קובה. למעלה מ-150 גזעים של חתולים לקחו חלק בתחרות השנה.

סרי לנקה: מקלחת לפיל

רוכב פילים שוטף את פילו בבריכה בגנגנראמאיה, מקדש בודהיסטי בקולמבו שבסרי לנקה.

בלגרד: אמא לביאה סמבה וגוריה

גורי אריה לבן בני יומם שוכבים לצד אימם סמבה בכלובם בגן החיות בבלגרד, סרביה. ארבעת הגורים הנדירים הם נהפכו לאטרקצייה הגדולה של גן החיות שבאפריל השנה כבר זכה ללידה של ארבעה גורים נדירים מזן זה. אריה לבן הוא מוטציה גנטית נדירה וקיימים היום כ-300 פרטים בכל העולם, כאשר רוב רובם נמצאים בגני חיות בהם מנסים להגדיל את אוכלוסייתם.

וירג'יניה: אובמה והכלב הנשיאותי

נשיא ארצות הברית, ברק אובאמה בוחר עצם לכלבו בו, כלב מים פורטוגזי, בחנות לחיות מחמד באלכסנדריה, וירג'יניה. הנשיא וכלבו ביקרו בעיר וערכו קניות לכבוד חג המולד וקינחו בפיצה לארוחת הצהריים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ברצלונה: לשחות עם כרישים

קרלוס "צ'ארלי" צ'סה, רוכב אפנועים הזוכה לשנת 2011 בתחרות ה"סופר בייק" באקווריום מלא כרישים בברצלונה, ספרד. התמונה צולמה לקראת חג המולד ובשלט שמחזיק הרוכב כתוב:" עם התלהבות ומאמץ כל המטרות אפשריות".

אינדונזיה: דב בבריכת ספארי

ג'וליו, דב קודיאק חום בן שישה חודשים עומד על סלע בבריכה בספארי שבטאמן, אינדונזיה. כעת בספארי ישנם שמונה דובי קודיאק, זאת לאחר ששלושה גורים נולדו ביולי השנה. דובים אלה נחשבים יחד עם דובי הקוטב לדובים הגדולים ביותר בעולם ויכולים להגיע למשקל של כ- 700 ק"ג לזכר.

רומא: נשר עיטם לבן ראש באצטדיון האולימפי

אולימפיה, נשר עיטם לבן ראש המשמשת כקמע קבוצת הכדורגל הרומאית "לאציו", עפה באציטדיון האולימפי ברומא לפני התחלת המשחק של הקבוצה נגד יריבתה "קייבו" מוורונה. העיטם הוא סמלו של האל זאוס מהמיתולוגיה היוונית, בכיר אלי האולימפוס ושליטם שהיה אחראי על השמים והרעמים.

סידני: כלבי ים ואיש שלג מלאכותי

כלבי ים נהנים ממתקיי חג המולד שהונחו עבורם ליד איש שלג מלאכותי בגן החיות בסידני, אוסטרליה.

סידני: גורילת שפלה מערבית ובתה

גורילת השפלה המערבית עם בתה קיפנזי בגן החיות בטרונגה שבסידני, אוסטרליה. הגורילה הוא הקוף הגדול ביותר בעולם, אך למרות חזותו הוא נחשב לרגוע ותוקף רק כאשר נשקפת סכנה לחייו. ההריון של נקבות הגורילה דומה לזה של בני האדם והנקבה יולדת לאחר כ-9 חודשים גור במשקל של כ- 2 ק"ג בו מטפלת האם ומניקה עד גיל 4 חודשים.

סידני: גור טיגריס סומטרי

גור של טיגריס סומאטרי חוקר מתנה עטופה שקיבל לחג המולד בגן החיות בטורונגה שבסידני, אוסטרליה. על פי גן החיות החיות מקבלות מזון מועשר לחג המולד שאמור לשפר את יכולות הצייד שלהן, כחלק מתוכנית קיימת בגן החיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully