וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי ייפגשו השגרירים? עמוס עוז וטרכטנברג

טל שלו

25.12.2011 / 13:40

מעל 100 שגרירים ישתתפו בכנס השנתי של משרד החוץ, בו ייפגשו גם עם גורמים מעולם התרבות והאמנות, מלבד בכירי המשרד והממשלה. בפתיחת הכנס ינאם שר החוץ ליברמן

על רקע המשבר המדיני עם אירופה, המהלך הפלסטיני להכרתם כמדינה, וסוגיות דיפלומטיות נוספות, יחל היום (ראשון) הכנס השנתי של משרד החוץ, בהשתתפות למעלה מ-100 השגרירים וראשי הנציגויות של משרד החוץ ברחבי העולם. הכנס יימשך כשבוע, ובמהלכו ייפגשו חברי הסגל הדיפלומטי עם נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים ואישי ציבור שונים, וישמעו הערכות מצב מדיניות ומודיעיניות של המשרד, במטרה לגבש את תכנית העבודה של משרד החוץ ל-2012.

המחאה החברתית של קיץ 2011 נותנת את אותותיה גם במשרד החוץ, כשבמהלך הכנס ייפגשו ראשי הנציגויות עם יו?ר הוועדה לשינוי חברתי כלכלי, פרופ? מנואל טרכטנברג, כמו גם עם הסופר עמוס עוז והפרופ? שלמה אבינרי. עוד צפויים המשתתפים להיפגש גם עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, על רקע סערת גשר המוגרבים ותוכניותיו מהשבוע שעבר לוויתור על הסמכות המוניציפלית בחלק מן השכונות במזרח העיר. בנוסף, ייפגשו השגרירים עם גורמים נוספים מעולם התרבות והאמנות.

במהלך הכנס, שצפוי להימשך חמישה ימים, יערכו דיונים בנושאים המדיניים המרכזיים שעל סדר היום של משרד החוץ, וביניהם התמורות בעולם הערבי, הכלכלה העולמית על רקע המשבר באירופה, מדיניות ההסברה, דיפלומטיה ציבורית, ופעילות סיוע החוץ של ישראל. שר החוץ, אביגדור ליברמן, יפתח את הכנס בנאום, בו צפוי להתייחס גם למשבר המדיני האחרון עם מדינות אירופה, כמו גם לתהליך המדיני מול הפלסטינים, הגרעין האירני, האביב הערבי וסוגיות נוספות.

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully