וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים השתתפו במיסת חג המולד המסורתית בבית לחם

ניר יהב

25.12.2011 / 0:45

כנסיית המולד, המקום השני בחשיבותו ובקדושתו לנוצרים, זימן אליו המוני נוצרים נרגשים לחגיגות חג המולד. האזרחים ובעלי העסקים בבית לחם נערכו ארוכות בימים האחרונים למאורע החגיגי

אלפי נוצרים נרגשים מכל רחבי העולם הגיעו הלילה (ראשון) למיסת חג המולד המסורתית בכנסיית המולד בבית לחם, המקום השני בחשיבותו ובקדושתו לנוצרים בו, על פי האמונה, נולד ישו. יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, הגיע גם הוא למיסה המרכזית בעיר. תושבי בית לחם עמלו על ההכנות לקראת החג במשך שבועות, ומושל בית לחם, עבד אל-פתאח חמאיל, הבטיח מבעוד מועד כי החגיגות יכללו הצגות, הופעות זמרים ולהקות. לצד כנסיית המולד הוקם כבר מרכז תקשורת, זו השנה השנייה ברציפות, שליווה את כלל אירועי החג.

חג המולד בבית לחם. עומר מירון
המוני מאמינים נוצרים הגיעו למיסה המסורתית. בית לחם באווירת חג המולד/עומר מירון

ברשות הפלסטינית הבינו היטב את הפוטנציאל הרב הטמון בהגעת מאות עיתונאים מרחבי העולם לשטחי הרשות. אנשי ההסברה של הרשות ניסו בימים האחרונים להציג לעיתונאים הרבים שהגיעו לא רק את האירועים והחגיגות בעיר, אלא גם את ההתנחלויות ואת גדר ההפרדה והעלו בפניהם טענות על סיפוח שטחים, הפקעת אדמות והפיכת בית לחם "לכלא אחד גדול", כדברי המושל שהזכיר כי החגיגות לעולם לא באות בנפרד מהפוליטיקה. זוהי בית לחם, זו הרשות הפלסטינית, וזהו למעשה, המזרח התיכון.

עוד באותו נושא:
סנטה קלאוס יסביר על הכיבוש: חג המולד בבית לחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully