וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לנסיון פיגוע ירי בשומרון: אש נורתה על רכב ישראלי

כלי הרכב היה בכביש הגישה ליישוב מעלה שומרון. לא היו נפגעים באירוע. על פי החשד הירי בוצע מכיוון הכפר עזון. כוחות צבא ומשטרה סורקים את האזור ושוטרי מז"פ בודקים את זירת האירוע

אש נפתחה היום (שבת) לעבר רכב ישראלי בעת שנסע בכביש הגישה ליישוב מעלה שומרון. לא היו נפגעים בתקרית אולם נזק נגרם לרכב.

האזרחים הישראלים שנסעו ברכב דיווחו כי שמעו קולות ירי בעת נסיעתם. על פי הדיווח, לאחר שעצרו בצד הדרך במרחק רב מאזור הירי, איתרו חורים ברכב, ככל הנראה מחדירת קליעים. על פי החשד, הירי בוצע מכיוון הכפר עזון הסמוך על ידי נשק מאולתר או רובה ציד. בעקבות הירי נפתחו סריקות לאיתור היורים וכוחות גדולים של צבא ומשטרה נמצאים במקום.

כוחות המעבדה לזיהוי פלילי וחוקרים בודקים כעת את זירת הפיגוע ואוספים ממצאים מהזירה, על מנת לאמת את טענות האזרחים כי מדובר בקליעים שחדרו את הרכב. בין הראשונים להגיע לזירת הפיגוע ומי שמפקד בשעה זו על הסריקות המבוצעות בשטח הוא סגן מפקד חטיבת אפרים, סא"ל צור הרפז. כזכור, לפני כשבועיים הותקף צור על ידי פעילי ימין קיצוניים ונפצע קל מאבן שהושלכה לעברו בעקבות חשש כי הכוחות עומדים לבצע פינוי של אחד המאחזים באזור.

זמן קצר לפני הפיגוע נסע במקום תושב מעלה שומרון, יו"ר מועצת ישע דני דיין, שהגיע אף הוא למקום והודה לסא"ל הרפז על פעולתם המהירה. "בימים שבהם אבו מאזן נפגש עם רוצחת מתועבת כמו אמנה מונא שרוצחת נערים תמימים, לא פלא שפעילים בשטח יוצאים מחוריהם ומנסים לרצוח יהודים", אמר דיין לוואלה! חדשות.

הכפר עזון נחשב בעיני כוחות הביטחון כמקור ממנו בוצעו מספר פיגועי ירי אל עבר צירי התנועה הסמוכים לכפר. עם זאת, בשנים האחרונות מהווה הכפר בעיקר מוקד ליידוי אבנים לעבר רכבים ישראלים ומספר פיגועי הירי שיצאו ממנו פחת משמעותית.

עוד בנושא
באפריל: אחיינה של השרה לבנת נהרג בתקרית ירי
לפני שנה: רועה צאן טען כי פלסטיני ירה לעברו

לפניות לכתבים:
יהושע בריינר - joshjosh@walla.com
אמיר בוחבוט - amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully