וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוקי תבערה הושלכו לעבר רכבו של ח"כ שנלר

פנחס וולף

20.12.2011 / 22:15

פלסטינים התקרבו כעשרה מטרים לעבר רכבו של חבר הכנסת מקדימה סמוך לעפרה והשליכו שני בקבוקי תבערה. שנלר ובני משפחתו שנסעו עמו לא נפגעו. "דיברנו בנסיעה על הדרת נשים"

תקרית חמורה בגדה: פלסטינים השליכו הערב (שלישי) שני בקבוקי תבערה לעבר רכבו של ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) סמוך להתנחלות עפרה. שנלר, רעייתו ונכדיו שנסעו ברכב, לא נפגעו. בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר ח"כ שנלר כי "נסעתי מביתי במכמש, דרך כביש 60 לכיוון הבית של בתי בנווה צוף כדי לחגוג עם ילדיי ונכדיי נר ראשון של חנוכה. ליד עפרה זרקו לעברנו שני בקבוקי תבערה".

שנלר הוסיף כי "אחד מבקבוקי התבערה נפל מטרים ספורים לפני הרכב ואילו השני נפל מאחור. למזלנו הוא החטיא את הבגאז'. בשלב זה הצלחתי לראות את שני הצעירים שהשליכו את בקבוקי התבערה, הם היו 10 מטרים מהכביש. תחילה לא הבחנתי בכלום, והנכדים שלי שנסעו איתי ברכב הסבו את תשומת לבי לכך שזורקים לעברנו את הבקבוקים".

שנלר מציין כי זאת לא הייתה הפעם הראשונה שבה הוא נאלץ להתמודד עם מעשים דומים. "עם תום האירוע שנמשך מספר שניות", סיכם שנלר, "הזמנתי משטרה והמשכנו לחגיגה. לא דיברנו בכלל על התקרית. עד שהגענו לבית של בתי דיברנו על הדרת נשים ועל בריאת העולם. נכדיי מאוד כועסים על הדרת הנשים בציבור החרדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully