וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטף את חברתו פעמיים באותו לילה, נידון ל-4 שנים

רמי שני

19.12.2011 / 0:15

תושב אשקלון חטף את חברתו, נעל אותה בתא המטען והתעלל בה מינית - פעמיים באותו הלילה. למזלה הצליחה לחייג למשטרה, שפתחה במרדף ותפסה את הנאשם. בית המשפט גזר עליו 4 שנות מאסר

תושב אשקלון, בן 48, נידון היום (ראשון) ל-4 שנות מאסר במסגרת עסקת טיעון, במסגרתה הודה בחטיפת חברתו לחיים וביצוע מעשים מגונים בה. הנאשם, ולרי זלצמן, הגיע בחודש ספטמבר שעבר לדירתו, בה התגורר עם חברתו, כשהוא תחת השפעת אלכוהול. זלצמן החל להטיח בזוגתו, ששהתה בבית עם חברתה, האשמות על פיהן היא מקיימת קשר רומנטי עם בן הזוג של חברתה. תוך כדי שהוא מאשים אותה בבגידה, החל לגרור אותה למכוניתו והכניס אותה לתא המטען. זלצמן נסע עם זוגתו וחברתה לבית עלמין בעיר שם דרש ממנה לספק אותו מינית.

לאחר שעזבו את בית העלמין, שבו השלושה לדירתם והמשיכו לשתות משקאות אלכוהוליים. כעבור זמן מה, דחף זלצמן את זוגתו בשנית לתוך תא המטען ונסע עימה פעם נוספת לבית העלמין. האישה, שנשאה עימה מכשיר טלפון נייד, הצליחה לחייג למשטרה וניסתה לדווח על מצבה. זלצמן, ששמע את שיחתה, עצר את הרכב, פתח את תא המטען וחטף מבת זוגו את הטלפון. שוטרים שהוזעקו לבניין, זיהו את רכבו של זלצמן סמוך לבית העלמין ופתחו במרדף אחריו. במהלך המרדף ביצע החשוד תאונה ונתקע עם המכונית על תלולית עפר. הוא נעצר לחקירה והאישה חולצה מתא המטען.

"נהג בבריונות ובזילות כלפי המתלוננת"

במהלך החקירה והדיונים המשפטיים, ניסה זלצמן לשכנע את המתלוננת כי לא תחתום על מסמכים, ואף נראה מנסה להכות אותה ולאיים עליה. הוא הורשע, במסגרת עסקת טיעון, בסעיפים של חטיפה, מעשים מגונים, איומים וניסיון הדחה בחקירה. משפטו התנהל בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ובמהלכו הביע זלצמן חרטה על מעשיו. עם זאת, שלושת השופטים בהרכב, ברוך אזולאי, נתן זלוצובר ויעל רז-לוי מצאו כי מעשיו מעידים כי הוא מסוכן לציבור. "במעשיו, נהג הנאשם בבריונות ובזילות כלפי המתלוננת, תוך פגיעה בכבודה ורמיסת זכותה לאוטונומיה על גופה, תוך שהכאיב לה וגרם לה חבלות, אף שזו סברה כי הנאשם נענש דיו ואף לא ניסתה להשחיר את פניו", כתבו בהחלטתם.

בגזרם את דינו, ציינו השופטים כי אמנם זו לו הסתבכות ראשונה עם החוק, אך הבהירו כי יש להטיל עליו עונש מרתיע. בנוסף ל-4 שנות מאסר בפועל, נגזרו עליו גם שנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, פסילה רשיון נהיגה למשך שנתיים בשל נהיגה בעת גילופין וכן תשלום פיצויים לאישה בהיקף של 20 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully