וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטף את חברתו פעמיים באותו לילה - ונידון ל4 שנים

רמי שני

18.12.2011 / 22:12

תושב אשקלון חטף את חברתו ונעל אותה בתא המטען - פעמיים באותו לילה. למזלה, הצליחה לחייג למשטרה, אשר פתחה במרדף ותפסה את הנאשם. השבוע נידון ל-4 שנות מאסר.

תושב אשקלון, בן 48, נידון היום ל-4 שנות מאסר במסגרת עסקת טיעון בה הודה בחטיפת חברתו לחיים וביצוע מעשים מגונים. הנאשם, ולרי זלצמן, הגיע בחודש ספטמבר שעבר אל דירתו, בה התגורר עם חברתו, כשהוא תחת השפעת אלכוהול. האחרונה עמדה באותה עת בחצר ושוחחה עם חברתה. זלצמן החל להטיח בחברתו, בת 38, כי היא מקיימת קשר רומנטי עם בן זוגה של חברתה, ובתוך כך גרר אותה לעבר מכוניתו והכניסה לתא המטען. זלצמן נסע עימה ועם החברה המשותפת לכיוון בית העלמין של העיר, שם דרש ממנה לספק אותו מינית.

חזרו הביתה והמשיכו לשתות

לאחר שעזבו את בית העלמין, שבו השלושה לדירתם ושתו משקאות אלכוהוליים. בהמשך הלילה, דחף זלצמן את האישה בשנית לתוך תא המטען ונסע עימה פעם נוספת לבית העלמין. האישה, אשר החזיקה באותה עת במכשיר טלפון נייד, הצליחה לחייג למשטרה וניסתה לספר על מצבה. זלצמן, אשר שמע את שיחתה, עצר את הרכב, פתח את תא המטען וחטף מבת זוגו את הטלפון. שוטרים שהוזעקו לבניין פתחו במרדף אחרי זלצמן, כשבמהלכו ביצע תאונה ונתקע עם המכונית על תלולית עפר. הוא נעצר לחקירה והאישה הוצאה מתא המטען.

"נהג בבריונות ובזילות כלפי המתלוננת"

במהלך החקירה והדיונים המשפטיים, ניסה זלצמן לשכנע את המתלוננת כי לא תחתום על מסמכים, ואף נראה מנסה להכות אותה ולאיים עליה. הוא הורשע, במסגרת עסקת טיעון, בסעיפים של חטיפה, מעשים מגונים, איומים וניסיון הדחה בחקירה. משפטו התנהל בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ובמהלכו הביע זלצמן חרטה על מעשיו. עם זאת, השופטים מצאו כי מעשיו מעידים על היותו מסוכן לציבור וכי אינו בוחל בשום דרך כדי להשיג את מטרותיו. "במעשיו, נהג זלצמן בבריונות ובזילות כלפי המתלוננת, תוך פגיעה בכבודה ורמיסת זכותה לאוטונומיה על גופה, תוך שהכאיב לה וגרם לה חבלות, אף שזו סברה כי הנאשם נענש דיו ואף לא ניסתה להשחיר את פניו" כתבו שלושת שופטי ההרכב ברוך אזולאי, נתן זלוצובר ויעל רז-לוי. בגזרם את דינו, ציינו השופטים כי אמנם זו לו הסתבכות ראשונה עם החוק, אך הבהירו כי יש להטיל עליו עונש מרתיע. בנוסף ל-4 שנות מאסר בפועל, נגזרו עליו גם שנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, פסילה רשיון נהיגה למשך שנתיים בשל נהיגה בעת גילופין וכן תשלום פיצויים לאישה בהיקף של 20 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully