וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה בנפשו רצח אם לשלושה כדי לשדוד 1,700 שקל

קובי מנדל

18.12.2011 / 17:00

מוחמד נטר מכפר נחף החליט לשדוד את שכנתו, פאדיה מטר, ודקר אותה מספר כה רב של פעמים, עד שהפתולוג לא הצליח לספור את כמות הפציעות. השופטים: "הוא לא הביע חרטה על המעשה הברוטלי"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) מאסר עולם על מוחמד מטר, מכפר נחף, שהורשע ברצח שכנתו, פאדיה מטר, בת 30. למרות מאמציהם של עורכי דינו, נגזרו על מטר ארבע שנות מאסר נוספות בגין השוד שביצע בביתה של מטר.

לפי כתב האישום, מטר, בן 42, הלוקה בנפשו, רצח בכוונה תחילה ובאכזריות את שכנתו בחודש דצמבר 2009 במטרה לשדוד אותה. כשבידו סכין, הוא הגיע לביתה של מטר, אם לשלושה, שהייתה לבדה בבית בזמן הרצח. הוא דקר אותה מספר רב של דקירות בראש ובצוואר, וגנב מהמקום 1,700 שקלים מהכספת שהייתה בחדר השינה. לאחר מכן נמלט.

השופטים, בראשות אב בית הדין, יוסף אלרון, ציינו בהחלטתם כי המנוחה "נרצחה באכזריות רבה על ידי נאשם המתגורר בשכנות אליה, שהחליט להמיתה ולשדוד את כספה". לדבריהם, המניע לשוד ולרצח היה מצוקתו הכספית של מטר. בחוות הדעת הפתולוגית שהובאה בפניהם נכתב כי מטר נדקרה מספר כה רב של פעמים, עד שלא ניתן היה לספור את כל הפציעות שספגה באברי גופה. השופטים ציינו כי הנאשם לא הביע בפניהם חרטה על מעשיו, גם לאחר שהורשע "במעשה ברוטלי ואכזרי".

בין הצדדים נסובה מחלוקת באשר לעונש המאסר הנוגע לשוד שביצע מטר בביתה של הנרצחת. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו עונש מאסר נוסף ומצטבר, ואילו עורכי דינו ביקשו שעל מרשם ייגזר עונש החופף למאסר העולם הקבוע בחוק על עבירת הרצח שביצע. השופטים החליטו שלא להיענות לבקשת ההגנה, אך ציינו כי לא התעלמו בשיקוליהם ממצבו הנפשי של הנאשם, שהוכר בעבר כלוקה בסכיזופרניה.

שכנה מצאה את הנרצחת כשהיא דקורה ומתבוססת בדמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully