וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע מעשים מגונים בבתם הפעוטה של חבריו

18.12.2011 / 11:05

החשוד, חבר של הורי הפעוטה בת השנתיים, התנדב להאכילה במהלך טיול משותף ולקח אותה הצדה. האם הלכה אחריו ולדבריה מצאה את בתה שוכבת ללא בגדים ואת החבר רוכן מעליה. החשוד נעצר

תושב רחובות בן 35 נעצר אמש (שבת) בחשד שביצע מעשים מגונים בפעוטה בת שנתיים. הגבר הוא חבר של הוריה של הפעוטה ועל פי החשד הוא ביצע את העבירות בה במהלך טיול שערכו ביחד ביער סמוך לנחל שורק. במהלך הטיול התנדב החשוד להאכיל את התינוקת, לקח אותה לצד על מנת לעשות זאת, ושם ביצע בה את זממו.

אמה של התינוקת חשדה בחברם, גילתה ערנות והלכה אחריו. לדבריה, היא הבחינה בפעוטה כשהיא שוכבת בעוד פלג גופה התחתון ללא בגדים והחשוד רוכן לעברה ועל פי החשד מבצע בה מעשה מגונה. האם צעקה והחשוד נבהל וחדל ממעשיו. מיד לאחר האירוע מיהרו הוריה של הפעוטה לתחנת משטרת רחובות והגישו נגד חברם תלונה. שוטרי התחנה עצרו אמש את החשוד, הוא נחקר והיום יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

לפני כחמישה חודשים נעצר בן 59 בחשד לביצוע מעשים מוגנים בילדות בנות ארבע ועשר. אביהן של הקטינות, המתגורר בשכנות לחשוד, התלונן במשטרה על כך שהגבר ביצע בבנותיו מעשים מגונים בעת ששיחקו עם ילדיו של החשוד בביתו.

עוד באותו נושא:
אישום: ביצע מעשים מגונים בבת 7 בבית כנסת
חשד: עובד סוציאלי תקף מינית את בנם של מטופליו
אישום: תושב בני ברק ביצע מעשי סדום בנערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully