וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בהתנגשות בין שני כלי רכב בעמק יזרעאל

קובי דוד

18.12.2011 / 7:30

מחקירה ראשונית עולה כי רכב מסחרי שסטה מסיבה בלתי ברורה, התנגש במשאית שהגיעה מולו. צוותי מד"א קבעו את מותם של נוסעי הרכב המסחרי. נהג המשאית נפצע באורח קל

שבוע חדש, מציאות ישנה: שני בני אדם נהרגו הבוקר (ראשון) ואדם נוסף נפצע באורח קל בתאונה חזיתית בין משאית לרכב מסחרי בכביש 73 המחבר בין צומת נהלל לרמת דוד בעמק יזרעאל. ההרוגים הם הצעירים שנסעו ברכב המסחרי -נור סעאדה בן 19 תושב הכפר מנשייה זבדה שבצפון עמק יזרעאל ומוחמד הייב בן 26, מבית זרזיר. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע שהוזעקו למקום קבעו את מותם.

מחקירה ראשונית עולה כי הרכב המסחרי שהגיע מכיוון נהלל לכיוון רמת דוד, סטה שמאלה מסיבה שאינה ברורה והתנגש חזיתית במשאית שהגיעה ממול. בוחני התנועה של מחוז צפון ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה.

דובר מגן דוד אדום במרחב גלבוע שימי פרג'י סיפר לוואלה! חדשות כי "כשהפרמדיקים הגיעו למקום, הם הבחינו בשני נוסעי הרכב המסחרי שהיו לכודים, אולם כעבור זמן קצר הם נאלצו לקבוע את מותם. נהג המשאית שנפצע באורח קל נזקק לטיפול ראשוני ופונה להמשך טיפול בבית החולים העמק בעפולה". טפסר מיקי כהן משירותי הכיבוי של תחנת יזרעאל ציין כי "שני צוותי כיבוי עמלו במשך כחצי שעה כדי לנסר את גג הרכב המסחרי ולחלץ מתוכו את גופות ההרוגים".

עוד בנושא:
שבת לפנות בוקר: שני הרוגים בתאונה בגליל העליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully