וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם יתברר שמובארק סוכן ציוני, שייקבר בישראל"

ניר יהב

18.12.2011 / 0:01

ד"ר עבדאללה אל-אשעל קורא לחקור את מהות היחסים בין הנשיא לשעבר לבין ישראל. האיש שצפוי להתמודד לנשיאות מצרים אף קרא "לבחון מחדש את ההסכם עם מדינת ישראל"

סגן שר החוץ המצרי לשעבר, ד"ר עבדאללה אל-אשעל, הצפוי להתמודד על נשיאות מצרים, אמר אמש (שבת) כי על שלטונות מצרים למהר ולחקור את מהות היחסים בין נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק לבין ישראל, וזאת כדי לברר האם מובארק שימש כסוכן של ישראל או לא. "אם יתברר כי שימש סוכן של ישראל, יש לקחת את דרגותיו הצבאיות ולקבור אותו בישראל", הוסיף.

אל-אשעל, ששימש סגן שר החוץ באמצע העשור שעבר תחת שלטונו של מובארק, המשיך לתקוף את ישראל ובראיון שהעניק לעיתון המצרי "אל-מסריון" הציע להקפיא את היחסים הדיפלומטים עימה. לדבריו, רק לאחר שלב המעבר ולאחר הקמת משטר חדש במדינה, "יש לבחון מחדש את ההסכם עם ישראל באופן שיעלה בקנה אחד עם האינטרס המצרי".

"ישראל עושה פרובוקציות כלפי העם המצרי", האשים עוד. "החל בכך כשתקפה את החיילים המצרים לאורך הגבול, המשך בניסיונות להתקיף ברצועת עזה, וכלה בהצהרותיו של ראש הממשלה נתניהו". לדבריו, "הרג תושבי עזה ורקימת המזימה נגד העם המצרי יוצרים שנאה לישראל בקרב המצרים".

עוד על הנעשה במצרים:

ראש ממשלת מצרים: ההפגנות האלימות הורסות המהפכה
תשעה הרוגים ביממה האחרונה במצרים: נשים הוכו באלות
מובארק על ההפגנות: "אמרתי להם שהמדינה תיהרס"

(עדכון ראשון: 23:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully