וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם טסו כל יום שישי, זה היה התחביב שלהם"

משפחות ההרוגים בהתרסקות המטוס ביכו את אובדן יקיריהם. "אדם משכמו ומעלה", אמר חברו של שמשון רוזן, אלוף-משנה במילואים. "טיסה הייתה התחביב שלו", אמר חברו של אלחנן שמואל

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

משפחות ההרוגים בהתרסקות המטוס הקל היום (שישי) בשכונת בוכמן במודיעין, קיבלו בתדהמה את הבשורה הקשה על מות יקיריהם. בתאונה, אשר נסיבותיה עדיין נחקרות, נהרגו טייס המטוס אלחנן שמואל, בן 55 ממודיעין, ושמשון רוזן, בן 60 ממושב תימורים.

עם היוודע דבר מותו של רוזן, הגיעו רבים מתושבי המושב כדי להיות לצידה של אשתו ענת ושאר בני המשפחה. רוזן ואשתו עברו משכונת נווה אילן ביבנה לשכונת ההרחבה במושב תימורים בסוף שנות ה-90'.

התרסקות מטוס קל במודיעין. דרור עינב, דרור עינב
התרסקות מטוס קל במודיעין/דרור עינב, דרור עינב

רוזן, אלוף-משנה במילואים, שירת כטייס בחיל האוויר שנים רבות ופיקד על מספר טייסות, האחרונה שבהן הייתה טייסת 102. אחד הבנים ביקש ללכת בעקבותיו ולהתגייס לטיס ואף התקבל לקורס היוקרתי, אך פרש במהלך הקורס. "הייתם צריכים להכיר אותו בתקופת שירותו בחיל האוויר, הוא פשוט איש מדהים", אמרה אחת מחברות המשפחה.

בני ימין, יו"ר ועד המושב, סיפר כי "מדובר באיש משכמו ומעלה, עמוד תווך של המושב, יש הרבה שבחים לספר עליו". חברי המשפחה סיפרו עוד כי רוזן היה פעיל מאוד, בין השאר במסגרת המאבק למניעת ההקמה של תחנת כוח בגז באזור קרית מלאכי, בסמוך למושב.

התרסקות מטוס קל במודיעין. דרור עינב, דרור עינב
התרסקות מטוס קל במודיעין/דרור עינב, דרור עינב

ההרוג השני, אלחנן שמואל ממודיעין, היה גם זה שהטיס את מטוס האולטרה-לייט שהתרסק בשכונת בוכמן בעיר. חברו, איתי אמיר אמר כי "הוא טס כבר שש שנים, בעיקר בימי שישי. זה היה התחביב שלו", והוסיף כי "איבדנו אדם ממדרגה ראשונה, ציוני, אב למשפחה מפוארת וחבר נפש. זו אבידה קשה עבורי, בתור חבר. אבידה קשה מאוד". רמי מתן, חבר נוסף של שמואל, אמר כי מדובר "באיש עקרונות, איש מצפון וחבר משכמו ומעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully