וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרו בריאים ושלמים המטיילים הישראלים בבוליביה

טל שלו

16.12.2011 / 8:05

שלושה שבועות לאחר שיצאו לטיול בג'ונגל בבוליביה נמצאו שני הצעירים הישראלים שהוגדרו כנעדרים. חברת החילוץ התמודדה עם תנאי שטח ומזג האוויר קשים שהקשו על מלאכת האיתור

אותרו שני המטיילים הישראלים שהוגדרו נעדרים בבוליביה, ללא פגע. המטיילים, שיצאו ל"טרק" בג'ונגל השוכן כ-250 קילומטרים מצפון מזרח לבירה לה-פז ב-19 בנובמבר, אותרו על ידי החברות כלל ביטוח והפינקס, ששלחו משלחת חיפוש אחריהם. משלחת האיתור שהגיעה לג'ונגל נתקלה בתנאי שטח קשים ומזג אוויר סוער שהקשו על החיפוש.

ישראל ישי, מנכ"ל משותף של חברת החילוץ "סיטל", שהייתה שותפה בחיפושים, סיפר עם תחילת החיפושים לוואלה! חדשות כי שני המטיילים, יוצאי יחידות קרביות, בני 23 ו-24 נכנסו לשטח הג'ונגלים, הקשה לניווט בשל גשמים היורדים ללא הפסקה. הצעירים הודיעו למשפחותיהם כי ה"טרק" יימשך שבועיים או שלושה, מה שגרם לערפל לגבי מועד החזרה הצפוי.

עוד סיפר כי בקרב אחת המשפחות התעוררה דאגה והיא פנתה לחברה לפני כשבוע, שפעלה בשני מישורים לאיתור המטיילים – בתוך הג'ונגל ובנהר קרוב. טרם החילוץ הודה ישי כי "אופי השטח קשה, ייתכן שאחד מהם שבר רגל, אך אין להם דרך להודיע על כך, כי אין באזור תשתית של תקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully