וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון לאנרכיסטים מימין ומשמאל - הגליה

דביר כהנא

14.12.2011 / 17:21

אירועי הטרור היהודי בימים האחרונים הביאו את דביר כהנא, בכיר בתנועת אלע"ד, למסקנה אחת: יש להגלות מישראל אנרכיסטים אלימים מימין ומשמאל

משל הכרם בספר ישעיהו מיטיב לתאר את ההשקעה הרבה של עובד האדמה בכרמו ואת התוצאה שקיבל: "ויעזקהו, ויסקלהו ויטעהו שורק ויבן מגדל בתוכו וגם יקב חצב בו ויקו לעשות ענבים ויעש ביאושים". הגשמת הציונות על ידי ממשלות ישראל ואנשי יהודה ושומרון משתקפת בנופי הארץ ובתבנית המולדת. אנשים רבים השקיעו את מירב אונם, נטעו כרמים, הקימו ישובים מגוונים ורובם המוחלט חיים במשך עשרות שנים ביחסי שכנות עם תושביה הערבים של הארץ החיים בסמוך להם.

אולם לצערנו הרב, בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מחרידה של אנרכיסטים בשורות המתנחלים. כבר אין זה קומץ שולי לא מוכר. זו תופעה מזעזעת הזוכה לכיסוי ושתיקה רועמת של הממסד ביש"ע, של ראשי הציונות הדתית ושל נציגי ציבור בכנסת ובממשלה. נוסדה לנגד עיננו קבוצה אידיאולוגית בה ישנם מובילי דעת קהל, כסף ונוער הזוי. אנרכיסטים אלו מכונים בלשונו של הנביא "ויעש באושים", פירות רקובים המזהמים את יהודה ושומרון בפרט ואת הארץ כולה.

הריבונות צריכה להתבטא בעוצמה וכח

לדעתי ישנו פתרון חד וברור לאנרכיסטים – הגליה. אם לא פיזית, אז רוחנית. הציבור הציוני במדינת ישראל אוהב את מדינתו, מוכן להילחם בעבורה ולבנות את עתידה. יש להגיד בקול ברור: אין אנו מוכנים לסלוח ולעבור לסדר היום על פגיעה בגופו או ברכושו של תושב פלסטיני, חייל צה"ל, שוטר וכל נציג של מדינת ישראל. אין לגמגם, לתרץ או להסביר. יש להתאחד סביב מטרה ברורה - הדרת אנרכיסטים אלימים מימין ומשמאל ממדינת ישראל.

ריבונותה של ממשלת ישראל חייבת לבוא לידי ביטוי בעוצמה ובכח, כלהב חרב החותכת באופן נחרץ ומיידי. אנשי המחנה הלאומי חוטאים לעצמם ולציבור כולו באופן בו הם מכילים התנהגות בזויה זו. הנזק הנגרם להם עצמם, למטרתם ולמדינה בכללה הוא אסטרטגי, אך מעל הכל מדובר בכתם מוסרי. יש לומר בקול צלול מעל כל במה לאנרכיסטים אלו: עובדי עבודה זרה אתם הסוגדים לעץ ואבן, צאו מארצנו! הבה נקיא את האנשים הללו מתוכנו בטרם תקיא הארץ אותנו. כדור השלג צובר כוח ויש לפרקו בטרם תתפתח מדינת הלכה של סיקריים קיצוניים המנצלים את כוח זרועם להישגים פוליטיים.

אין זה סוד כי גם מעברה השני של המפה הפוליטית צמח לו זרם אנרכיסטי אלים כדוגמת מתפרעי בילעין ומפגיני סולידריות שייח ג'ארח. אפילו אנשי שמאל קיצוני דוגמת שלום עכשיו הולכים ומתפצלים בינם לבין עצמם בהגדרתם העצמית כציונים. הקו הברור אותו יש למתוח הינו פעולה אלימה. פעולה כנגד יהודים, ערבים, מתנחלים או שמאלנים אינה יכולה להתקבל ללא מענה נחרץ של שלטון החוק ללא היסוס או פחד. ידעו מעצבי דעת הקהל, ידעו חברי הכנסת ותדע הממשלה כי הרוב הציוני תומך באופן ברור בפעולה ברורה כנגד הביזיון הלאומי המחריד הזה. כולנו מאחוריכם - רק למען השם - פעלו כבר!

הכותב הינו סמנכ"ל עמותת אלע"ד, עיר דוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully