וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתג מחיר: שני כלי רכב הוצתו בכפרים פלסטינים

יהושע בריינר

14.12.2011 / 6:26

כלי הרכב הוצתו בכפרים יאסוף וחארס, בהם גם רוססו כתובות הגרפיטי "תג מחיר". המשטרה בודקת חשד כי מדובר בתגובה להחלטה על פינוי המאחז מצפה יצהר

חשד לתג מחיר בשומרון: אלמונים ריססו הלילה (רביעי) כתובות גריפיטי והציתו רכב של פלסטיני בכפר יאסוף, הסמוך להתנחלות תפוח. במקביל בוצעו פעולות דומות גם בכפר חארס, הנמצא דרומית לקלקיליה, שם רוססו כתובות תג מחיר והוצת רכב. בשתי התקריות לא היו נפגעים.

כוחות כיבוי שהוזעקו למקום השתלטו על השריפה ובמקביל פתחה המשטרה בחקירה, כאשר החשד הראשוני הוא כי מדובר בפעולת נקם על כוונת מערכת הביטחון לפנות את המאחז מצפה יצהר שבשומרון.

אירועי הלילה מגיעים יממה בלבד לאחר שלמעלה מ-50 פעילי ימין לבסיס צבאי במפקדת החטיבה המרחבית אפרים הסמוך לקלקיליה וגרמו נזק לציוד צבאי - הבעירו צמיגים, ניקבו צמיגי כלי רכב צבאיים ושפכו צבע על כלי רכב נוספים.

באירוע נוסף, יידו פעילים אבנים לעבר מפקד החטיבה המרחבית אפרים, אלוף-משנה רן כהנא וסגנו. לוואלה! חדשות נודע כי פעילי ימין רבים הגיעו אתמול בשעות הלילה לכביש 55 סמוך למאחז רמת גלעד כשהם רעולי פנים וחסמו באבנים את הכביש הסמוך להתנחלות קרני שומרון. כאשר הגיעו מפקד חטיבת אפרים וסגנו ברכבם, הם פתחו את דלת הרכב ותקפו את השניים באבנים. מיידי האבנים נמלטו מהמקום, והשניים המשיכו בנסיעתם. סגן מפקד החטיבה נפגע מאבן בראשו, אך לא נזקק לטיפול רפואי.

אתמול בבוקר עצרה המשטרה בן 20 מבית אל בחשד למעורבות באירועים בבסיס. הצעיר חשוד בכך שחסם את ציר הגישה המרכזי לבסיס באמצעות אבנים, וכן בהתנגדות למעצרו. הצעיר נחקר במשטרת מחוז ש"י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully