וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קיבל צו סגירה לעסק והצית את רכב ראש העיר

13.12.2011 / 11:28

תושב אור יהודה נעצר הבוקר בחשד שהצית כנקמה את רכבו של דוד יוסף, ראש העיר, וגם דלת בבניין העירייה. בחקירה התגלה כי לאחר שקיבל את הצו הוא אמר "יש לי דרכים לטפל בבכירי העירייה"

תושב אור יהודה, בן 35 נעצר הבוקר (שלישי) בחשד שהצית במהלך הלילה את מכוניתו של ראש העירייה, דוד יוסף, ואת דלת משרדי העירייה בעיר. החשוד, בעל קיוסק באור יהודה, ביצע את המעשים על פי החשד כנקמה על צו סגירה שהוציאה העירייה על בית העסק שבבעלותו.

בסביבות השעה 1:00 בלילה התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על רכב מסוג "הונדה" העולה באש בצומת הרחובות הורד ויקותיאל באור יהודה. צוות כיבוי אש שהגיע למקום הצליח להשתלט על הדליקה. באירוע עצמו לא היו נפגעים, אולם נזק כבד נגרם לכלי הרכב. הכבאים הניחו שהאירוע הסתיים, אולם כעבור דקות אחדות התקבל דיווח נוסף על הצתת דלת בבניין העירייה, הממקום בשדרות אליהו סעדון בעיר. כוחות הכיבוי השתלטו על האש והצליחו למנוע נזק גדול יותר לבניין עצמו.

בשלב זה, עלה החשד כי מדובר בהצתות מכוונות. חוקרי תחנת מסובים של מחוז תל אביב החלו בחקירת האירועים, ובמהלכה עלה שמו של בעל קיוסק בעיר, שקיבל אמש צו סגירה מהעירייה לאחר שפעל ללא היתר. על פי עדויות שגבו החוקרים, עם קבלת הצו הגיב האיש בזעם.

מהחקירה עולה כי האיש אמר כי "יש לי דרכים לטפל בבכירי העירייה ונראה מי הגבר שיסגור לי את המקום". הדברים עוררו את חשדם של החוקרים כי הוא מעורב באירועים, והבוקר עצרו אותו בלשי תחנת מסובים והוא נלקח לחקירה. מחר יובא החשוד להארכת מעצרו בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב.

עוד בנושא:
נדרשו לתלבושת אחידה, וניסו להצית את בית הספר
אלמונים הציתו רכב השייך לאחיו של שלומי לחיאני
בן 14 חשוד בסדרה של הצתות בבני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully