וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון: שש שנות מאסר לדוקר הכדורגלן רז ח'ג'ג

גלעד גרוסמן

12.12.2011 / 21:22

חג'ג' נדקר למוות ב-2007 בהרצליה, כשבילה עד מאוחר בזמן שביתת בתי הספר התיכוניים. אחד הנאשמים המעורבים בקטטה, שהוגדר לא כשיר לעמוד לדין, "חזר" לשפיותו, וישלח לשש שנות מאסר

בבית המשפט המחוזי בתל אביב יוצג מחר (שני) הסדר טיעון עם הנאשמים בהריגתו של רז חג'ג' לפני כארבע שנים. על פי ההסדר, הדוקר, כיום בן 21, יודה בהריגתו של חג'ג', ולאחר מכן פרקליטיו ונציגי הפרקליטות יבקשו מהשופטים לגזור עליו עשר שנות מאסר. תקופת המאסר תכלול גם את הזמן שריצה הנאשם במעצר ובמוסד פסיכיאטרי, כך שבפועל הוא ישלח לשש שנות מאסר נוספות בלבד. הנאשם השני, כיום בן 20, צפוי להודות בעבירות של איומים ובהשמדת ראיות, והצדדים יבקשו לגזור עליו חודשיים מאסר וחצי, אותם כבר ריצה.

חג'ג', שחקן בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, נדקר למוות בהרצליה באוקטובר 2007, בקטטה שפרצה בינו לשני הנאשמים. על-פי כתב האישום המקורי, אחד מהנאשמים שלף סכין ודקר את חג'ג' דקירה אחת בלבו. לאחר מכן, נמלטו הנאשמים מהמקום, ושטפו את הסכין המגואלת בדם והחביאו אותה במטבח. הם הסתתרו במשך חמישה ימים, עד שהסגירו עצמם למשטרה.

זמן קצר אחרי שהוגש כתב האישום, נקבע כי הנער שדקר את חג'ג' אינו כשיר לעמוד לדין, והוא אושפז במחלקה פסיכיאטרית. מכיוון ששני הנאשמים הואשמו בהריגה, הפרקליטות החליטה כי לא ניתן להמשיך בהליכים משפטיים נגד הנער השני ולהרשיע אותו בהריגה, בעוד שהנער שדקר את חג'ג' לא יורשע בעבירה זו. לפני כשנה חלה תפנית במשפט, כאשר הוחלט שהנער הדוקר הפך כשיר לעמוד לדין, ומאז הוא נתון במעצר.

חג'ג' יצא לבלות מאוחר בזמן שביתה בתיכון - ונדקר בקטטה

  • עוד באותו נושא:
  • רז חג'ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully