וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: דוב קוטב צפוני חוגג יום הולדת שלוש

11.12.2011 / 10:54

וגם להקת פלמינגו ענקית נוחתת במקסיקו, סנטה קלאוס מאכיל להקת דגים באקוואריום במלזיה, אנפה כחולה גדולה עם שני דגים במקורה בפלורידה, עיט זהוב מאולף בתחרות ציד בקזחסטן ועוד

סקוטלנד: דב קוטב בן שלוש משחק

ווקר, דב קוטב צפוני, משחק עם כובע צהוב מפלסטיק שניתן לו לכבוד יום הולדתו השלישי בפארק היילנד לחיות בר שבקינגוסי, סקוטלנד. ווקר הגיח לחיים לאחר שאמו הובאה במיוחד לגן החיות כשהיתה מיוחמת על מנת ולהכיר את הזכר השולט, אביו של ווקר.

מקסיקו: להקת פלמינגו

להקת פלמינגו בשמורת ווטלנד שבסלסטון, פנינסולת יוקטן, מקסיקו. על אף הצניחה באוכלוסיית הפלמינגו בעולם, שנובעת מתיעוש ומסחר בלתי חוקי בשוק האפור, השמורה מלאה באלפי הציפורים הוורודות שהגיעו אליה על מנת למצוא מקום חם לחורף הקרב. על פי הערכת מומחי צפרות בקריביים, במקסיקו נמצאות כ-45,000 ציפורי פלמינגו שעוברות במדינה ונשארות בה כחלק מתקופת הנדידה.

מלזיה: סקובה סנטה

מקבילו המלזי של סנטה קלאוס מאכיל להקת דגים באקוואריום בקואלה לומפור, מלזיה.

אנגליה: כלב מושך עגלת עצי חג מולד

דילן, כלב מגזע ניופאונדלנד מושך עגלה מלאה בעצי חג מולד מהיער אל מכוניתו של הלקוח בדלבי שבצפון אנגליה. בעלי הכלב מנצלים את כלבם למעשה טוב ומגייסים בעזרתו תרומות לקרן האמבולנס האווירי של יורקשייר. כלבי הניופאונדלנד מאוד גדולים, ומשקלם יכול להגיע לכ-76 ק"ג. הם ידועים באופיים הטוב, ומשמשים גם ככלבי הצלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פלורידה: אנפה בולעת דגים

אנפה כחולה גדולה עם שני דגים במקורה בחוף דייטונה, פלורידה. האנפה בולעת את מזונה כמות שהוא - שלם. המזון, שכולל דגים קטנים ורכיכות, נתקע לפעמים בגרונה בשל גודלו וגורם לה להיחנקות לעתים קרובות.

עירק: שלושה קופים בכלוב

שלושה קופים בכלוב בשוק לממכר בעלי חיים בבגדד שבעירק. הקופים שנמכרים בשוק האפור מוחזקים לרוב בתנאים מחפירים המסכנים את חייהם.

קזחסטן: עיט זהוב מאולף ובעליו

עיט זהוב מאולף מתקרב אל בעליו הצייד במהלך תחרות הציד השנתית הנערכת מחוץ לאלמטי, בירתה לשעבר של קזחסטן. המנהג המסורתי של הנוודים בקזחסטן מתקיים פעם בשנה, כאשר במהלכו ציידים מן האיזור מגיעים רכובים על סוסיהם עם העיט המאולף לתחרות הציד. העיט תמיד תהיה נקבה שגדלה עם בני המשפחה והורגלה אליהם מגיל צעיר, אך תמיד קשורה ברגליים, פן תברח.

מלטה: ג'ירפה מרימה את ראשה הגבוה

ג'ירפה מוציאה את צווארה הארוך מחוץ לאוהל הקרקס בו היא מופיעה בפלוריאנה, מלטה. פעילים לזכויות בעלי החיים קראו לממשלתם לאסור את הופעת הקרקס במדינה. מנהלי הקרקס האיטלקי התעקשו כי כל החיות המופיעות בקרקס נולדו וגדלו בשבי, וכי היחס אליהן הוא טוב.

וייטנאם: דב אסיאתי עובר למקלט

דב אסיאתי שחור, המכונה גם דב ירח, בכלובו בחוות דובים לפני העברתו למקלט בפרובינציית בין דונג, וייטנאם. על פי הארגון האסיאתי למען חיות, הדב הזה נמצא עם עוד 13 דובים בחוות גידול כאשר מצבם הבריאותי קשה. חלק מהדובים נמצאו חסרי או פצועי גפיים, כנראה בעקבות תפיסתם במלכודות בטבע. ברחבי אסיה מוחזקים על פי ההערכה כ-14.000 דובים אסיאתיים שחורים בשבי בחוות גידול, זאת מפני שעל פי הרפואה האסיאתית המסורתית, כיס המרה שלהם מכיל נוזל בו משתמשים לריפוי, ולכן שווה כסף רב.

מלטה: אריה קרקס בכלובו

אריה שוכב בכלובו בעת הופעת קרקס "סירקו אורפיי" האיטלקי בפלוריאנה, מלטה. בעלי החיים המופיעים בקרקס הם לרוב חיות בר שנלכדו בטבע למטרות רווח והובאו לקרקס. יש אינספור סיפורים על אריות קרקס שתקפו את מאמנם, שכן ברבים מהמקרים משתמשים המאלפים בשיטות ואמצעים מכאיבים על מנת לאלף את החיות להתנהגות שבניגוד לטבע שלהן.

ארגנטינה: גור אנטילופה אוכל

עובדי גן החיות מאכילים אנטילופת איילנד בן שלושה שבועות בגן החיות בבואנוס איירס, ארגנטינה. אנטילופת איילנד היא הזן הגדול ביותר ממשפחה זו, ובישראל משתמשים בה לאורך גדר המערכת על מנת שתאכל את העשבים הצומחי ובכך תחשוף שבילים ותמנע שריפות.

ספרד: פעילי זכויות בעלי חיים מפגינים

פעילי זכויות בעלי חיים נושאים חיות מתות בידיהם במהלך הפגנה שנערכה במדריד, ספרד. המפגינים שנשאו מעל ל-400 פגרים של חיות בידיהם ערכו את ההפגנה לציון היום הבינ"ל לזכויות בעלי החיים שנערך ב-10 בדצמבר על פי ארגון "שיוויון לחיות". תאריך זה לא נבחר במקרה, שכן ארגון האו"ם מציין את יום זכויות האזרח הבינ"ל ביום זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully