וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 רקטות נורו מהבוקר, כיפת ברזל יירטה מעל אשדוד

רמי שני

9.12.2011 / 16:49

רקטה נוספת התפוצצה לפני זמן קצר בשטח פתוח במועצה האזורית באר טוביה. טרם הנפילות נשמעה אזעקה בערי השפלה הדרומית, לרבות אשדוד, גדרה וקריית מלאכי. בסך הכל היום: 6 רקטות נפלו

סוללת מערכת "כיפת ברזל" הפרושה סמוך לאשדוד, יירטה הערב (שישי) רקטת גראד שנורתה מרצועת עזה לעבר ישראל. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית באר טוביה. עד כה לא נמסר על נפגעים או על נזק כתוצאה מהנפילה. לפני הנפילות, נשמעה אזעקה בערים באזור השפלה הדרומית, בהן אשדוד, גדרה וקריית מלאכי. כמו כן, סמוך לשעה 19:30 בערב נורו שלוש רקטות נוספות לשטח ישראל: שתי רקטות התפוצצו בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול ורקטה נוספת התפוצצה באזור שדרות. לא דווח על נפגעים או על נזק בכל שלושת המקרים.

מערכת כיפת ברזל בבאר שבע. אלברטו דנקברג
יירטה רקטה מעל אשדוד. כיפת ברזל/אלברטו דנקברג

בשעות הצהריים נפלו שתי רקטות נוספות, אחת במועצה האזורית שער הנגב והשנייה במועצה האזורית חוף אשקלון. גם במקרים אלה הנפילות זוהו בשטחים פתוחים, לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק. רקטה נוספת נפלה במועצה האזורית שער הנגב, סמוך לשעה 09:00, ולא גרמה לנזק או לנפגעים.

הלילה: 12 בני משפחה נפצעו בתקיפת צה"ל

הירי לעבר מערב הנגב חודש לאחר שבמהלך הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר מחנה אימונים של חמאס. כתוצאה מתקיפת צה"ל נהרג גבר פלסטיני בן 42 ו-25 פלסטינים נפצעו. למרות ההסלמה הנוכחית, הלימודים ביישובי עוטף עזה התקיימו היום כרגיל.

לפי דיווח פלסטיני, בתקיפה הלילה נפצעו 12 בני משפחה אחת, מתוכם שבעה ילדים. שניים מהילדים שנפגעו מהירי נפצעו באורח קשה, והם בניו של ההרוג. הפלסטינים דיווחו כי גיל הילדים הפצועים נע בין חצי שנה ל-13. גם רעייתו של ההרוג נפצעה בתקיפה. בצה"ל הביעו צער על התקיפה, אולם הטילו את האחריות על חמאס.

תקיפת צה"ל במהלך הלילה בוצעה בתגובה לירי של שש רקטות מכיוון הרצועה. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אחת הרקטות התפוצצה סמוך לבאר שבע, שתיים בשטחי המועצה האזורית אשכול, אחת סמוך לרהט ושתיים נוספות בשטח פתוח מדרום לאשקלון. הזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי אל-אקצא נטלה אחריות לירי הרקטות.

הסבב האלים הנוכחי החל אתמול בשעת הצהריים לאחר שחיל האוויר חיסל בסיכול ממוקד את עיסאם בטש, שתכנן להוציא אל הפועל פיגוע בגבול ישראל-מצרים. בתקיפה שבה חוסל הבכיר בגדודי חללי אל-אקצא נהרג גם בן-אחיו סובחי. גורם ביטחוני אמר אתמול כי בטש "הינו מחבל שהיה מעורב בפיגועים במסגרתם הוחדרו מפגעים מרצועת עזה לסיני ומשם לאזור אילת לצורך מימוש פיגוע. בינואר 2007 הוא עמד מאחורי פיגוע ההתאבדות באילת, במהלכו נרצחו שלושה אזרחים ישראלים".

עוד בנושא
דיווח פלסטיני: הרוג ו-25 פצועים בתקיפת צה"ל בעזה
מהבוקר: ארבע רקטות קסאם התפוצצו במערב הנגב
בתגובה לחיסול בעזה: רקטות נורו לאזור באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully