וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה בהלם: מי שלח מעטפת נפץ למנכ"ל הבנק הגדול?

8.12.2011 / 1:59

מעטפה החשודה כמעטפת נפץ התגלתה אתמול בפרנקפורט, כשהיא ממוענת עבור יוזף אקרמן, מנכ"ל הבנק הגדול ביותר בגרמניה - "דויטשה בנק". הוגברה האבטחה סביב סניפי הבנק ברחבי העולם

מי מנסה לפגוע במנכ"ל הבנק הגדול ביותר בגרמניה ומדוע? מעטפה החשודה כמעטפת נפץ, שנשלחה למנכ"ל הבנק הגרמני הגדול "דויטשה בנק", יוזף אקרמן, התגלתה אתמול (רביעי) בעיר פרנקפורט שבגרמניה. דובר משטרת פרנקפורט אישר את הדיווח ואמר כי המשטרה המקומית חוקרת את האירוע. המעטפה נמצאה בשעות הצהריים בחדר דואר, ולדברי המשטרה, עוררה תשומת לב "משום שהיא נראתה יוצאת דופן". עד כה לא נמסרו פרטים נוספים על כיווני חקירת המשטרה.

דובר משטרת פרנקפורט אלכסנדר קיסלינג סירב לומר מה היה בתוך המעטפה, אך סיפר כי חבלן מומחה נשלח למטה הבנק. בניו יורק, לעומת זאת, אישר גורם במשטרה המקומית כי החבלן זיהה שהמעטפה אכן הכילה חומרי נפץ ועצמים חדים. בהודעה שנשלחה לסניפי הבנק בתפוח הגדול מהמשטרה, נכתב כי "התקבל דיווח המאשר כי מעטפת נפץ נשלחה לסניף דויטשה בנק בפרנקפורט" ועל כן נקראים הבנקים לאבטח את חדרי הדואר שלהם מחשש שמעטפות נפץ יופיעו גם אצלם, ואכן, בעקבות האירוע הוגברה האבטחה סביב סניפי הבנק גם שם ובמקומות נוספים בעולם. מהבולשת האמריקאית נמסר כי "היחידה ללוחמה בטרור של ה-FBI מודעת לנושא, והיא פועלת בשיתוף פעולה ביחד עם רשויות אכיפות החוק וקהילת המודיעין".

יוזף אקרמן, שהוגדר כ-"פנים של הקפיטליזם בגרמניה", הוא אחד מאנשי העסקים הבודדים במדינה המלווים תמיד בשומרי ראש. לאחר יותר מעשור שניהל את הבנק, אמור היה אקרמן לפרוש מתפקידו בעוד כחצי שנה. מה"דויטשה בנק" נמסר כי "אנחנו מאשרים כי חבילה חשודה נשלחה אל הדויטשה בנק. כעת היא בידי המשטרה שהחלה בחקירת העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully