וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד ראש הממשלה הבא: אחיו של המזכיר הצבאי

טל שלו

8.12.2011 / 0:16

נתניהו החליט לבחור בהראל לוקר, אחיו של אלוף יוחנן לוקר, לתפקיד החשוב והרגיש. המינוי יובא לאישור הממשלה, שלושה חודשים שלמים אחרי עזיבת המנכ"ל הקודם גבאי

הכל נשאר במשפחה: מינויו של עורך הדין הראל לוקר, בן 46, שנחשב למועמד הבולט לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יובא ביום ראשון הקרוב לאישור הממשלה. לוקר הוא לא אחר מאשר אחיו של מזכירו הצבאי של ראש הממשלה, אלוף יוחנן לוקר. מינויו של לוקר יובא לאישור לא פחות משלושה חודשים לאחר שקודמו בתפקיד, אייל גבאי, סיים את תפקידו. בחודשיים האחרונים מילא את התפקיד, בנוסף על תפקידו, מזכיר הממשלה, צבי האוזר, והתפקיד החשוב נותר ללא מחליף קבוע - עד הערב (ראשון).

לוקר הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטאת ג'ורג'טאון שבארצות הברית. בשנים האחרונות שימש לוקר כשותף בכיר במשרד עורכי הדין. הוא יליד תל אביב, נשוי ואב לשלושה ילדים, וגר כיום ברמת השרון.

כאמור, מינויו של לוקר מתבצע באיחור משמעותי, בוודאי לנוכח חשיבותו של התפקיד אותו הוא עתיד למלא. מנכ"ל המשרד נחשב לאחד התפקידים החשובים והרגישים בשירות הציבורי, מעורב בפעילות משרדי הממשלה השונים, ולא בכדי מכונה לעתים "מנכ"ל המנכ"לים". לשם המחשה, בטרם פרש עמד גבאי בראש לא פחות מ-40 ועדות ממשלתיות וציבוריות.

עוד בנושא
הראל לוקר מועמד לתפקיד מנכ”ל משרד ראש הממשלה
מחליף זמני לאייל גבאי: מזכיר הממשלה צבי האוזר
המועמד המוביל לתפקיד מנכ”ל משרד רה”מ: דוד אבנר

(עדכון ראשון: 21:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully