וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב בפייסבוק: "אני יורק דם" ומת בבית החולים

רמי שני

7.12.2011 / 12:27

סלבה חרסונסקי, נער בן 14 מאשדוד חש ברע במוצאי השבת האחרונה וכתב לחבריו ברשת החברתית: "לא יודע מה יש לי". למחרת הובהל לבית החולים ומת מחיידק אלים

(הסרטון שהעלו חבריו של חרסונסקי לאינטרנט)

"סאמק, לפני כמה שבועות הייתי חולה. עכשיו אני יורק דם. מה יש לי?", במילים אלו הביע סלבה חרסונסקי את תחושותיו בעמוד הפייסבוק שלו, במוצאי השבת האחרונה. חבריו ניסו לעודד אותו: "זה סתם", כתב אחד מהם, בשיחה שניהל עימו במוצאי שבת. אבל הדימום לא פסק: "דיברתי איתו בצ'אט ופתאום הוא נעלם לי" סיפר עומר סבאג, חברו של סלבה, "ידעתי שהוא חולה ושהיה חולה, אבל לא חשבתי שזה כל כך רציני. לא ממש ידעתי מה לעשות ודי נבהלתי כשהוא נעלם מהשיחה". חרסונסקי בן ה-14 מאשדוד החל באותה שעה להקיא וחומו עלה. הוא לא הגיע למחרת, יום ראשון, לכיתתו בבית הספר בו למד, מקיף ד' בעיר: "לא חשבתי שקרה לו משהו רציני" הוסיף סבאג, "רק אחרי ששמעתי שהוא בבית חולים, הבנתי שזה לא היה סתם מה שתקף אותו".

ביום שני, הורע מצבו של חרסונסקי. הוא הגיע למרפאה של קופת חולים בעיר, שם הוא אובחן כסובל מדלקת ריאות והיה חשש שהמחלה תסתבך. הוא החל לקבל טיפול תרופתי, אך מצבו הוסיף להידרדר למול עיני הצוות הרפואי שטיפל בו. כשמצבו החמיר עוד יותר, הוא הובהל לבית החולים קפלן ברחובות, כשהוא סובל מליקוי בתפקוד הלב והריאות. הצוות הרפואי ניסה לייצב את מצבו ולהציל אותו, אך ללא הצלחה והוא מת על שולחן הטיפולים. "אנחנו חברים מגיל הגן, את הכל עשינו ביחד", סיפר סבאג, "הוא בן יחיד לאמו, סווטלנה. אני יודע שהוא השתתף בחוג מחשבים של מיקרוסופט. ילד מדהים וחבר טוב".

בני המשפחה לא הצליחו להבין מה נפל עליהם: "זה ילד שמח ובריא" הם אמרו. דודתו סיפרה: "הוא היה חולה רק יומיים. לא משהו מיוחד. פתאום שלחו אותו לבית חולים והוא נפטר. איך קורה דבר כזה?". חרסונסקי הובא למנוחות אתמול, לאחר ניתוח לקביעת סיבות המוות. חבריו העלו סרטון לזכרו בערוץ YOUTUBE: "ככה נוכל לזכור אותו צוחק", אמר סבאג, שהכין את הסרטון. נסיבות מותו, נבדקות בידי משרד הבריאות.

עוד באותו נושא:
תינוק בן 3 חודשים מהצפון מת מחיידק אלים
יולדת מתה לאחר שנדבקה בחיידק טורף
טופל בשל פצעון ביד, וכמעט מת מחיידק אלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully