וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים זועמים: חתונה מוסלמית נערכה בבית ספר דתי

קובי דוד

5.12.2011 / 5:50

שמחה גדולה לא הייתה שם: המולת החגיגות שבקעה דווקא מאולם בית הכנסת בבית הספר "אוהל מאיר" בעפולה הביאה למקום סקרנים שגילו שם חתונה מוסלמית. מנהלת המוסד: "זה נעשה ללא ידיעתנו"

לא השתתפו בשמחתם: בית הספר הממלכתי דתי "אוהל מאיר" בעפולה משמש כבר שנים רבות כמוסד חינוכי שעברו בו תלמידים רבים, אולם אמש (ראשון) הושכר אולם בית הכנסת לטובת חתונה של זוג ערבים, תושבי אחד הכפרים בסביבה – מה שעורר זעם רב בקרב הורי הילדים והנהלת בית הספר. בעיריית עפולה התחייבו לבדוק את הנושא לעומק.

בשעות הערב המוקדמות הגיעו שלושה אוטובוסים מאחד הכפרים הערבים הסמוכים לעיר עפולה, וחנו לצד בית הספר "אוהל מאיר", הנמצא מול בניין העירייה. האורחים שנכנסו אל תוך שער בית הספר הגיעו כדי להשתתף בשמחה של זוג ערבים שערכו את חתונתם בתוך אולם בית הספר, המשמש במשך שעות היום כבית הכנסת של בית הספר. המוסיקה הרועשת והתפאורה הייחודית של החתונה עוררו את זעמם של תושבי השכונה והורי הילדים הלומדים בבית הספר. "זה פשוט לא להאמין שבבית ספר דתי יחגגו ערבים חתונה", סיפר אחד ההורים לוואלה! חדשות. "אני נדהמתי לגלות כי המוזיקה הרועשת בערבית מגיעה מהמקום הכי רגיש וקדוש בבית הספר. אני לא מבין איך דבר כזה קורה. זה חמור מאוד".

אנשי הנהלת בית הספר הגיעו במהרה למקום ונדהמו לגלות את החתן והכלה רוקדים ונהנים בחתונה שערכו בתוך האולם. מנהלת בית הספר ניסתה להרגיע את הורי הילדים ואמרה כי "היינו בטוחים שמדובר במסיבת יום הולדת לאחד הילדים, זה נעשה ללא ידיעתנו. אנחנו לא אחראים לכך - ישנו גורם חיצוני שאחראי על הדברים האלה, והוא זה שהשכיר את המקום".

מעיריית עפולה נמסר בתגובה כי "הנושא אינו קשור לעיריית עפולה. המנהלת היא עובדת של משרד החינוך, כך שאסור לה להשכיר אולם או כל חדר אחר שנמצא בין כתלי בית הספר. במידה ואכן היא השכירה, תעשה בדיקה מול ועם משרד החינוך".

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully