וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספארי רמת גן: הג'ירף דובל'ה עובר דירה וזוכה לחברים חדשים

30.11.2011 / 14:32

הג'ירף דובל'ה חי במשך שנים רבות בהרמון הג'ירפות. היום הוא חגג יום הולדת 16, והועבר לדירת שותפים רווקים. אך האמת הפשוטה היא שאנשי הספארי לא מעוניינים שדובל'ה יעבר את בנותיו

יח"צ - חד פעמי

השבוע, ממש בסמוך ליום הולדתו ה-16 עבר דובל'ה הג'ירף מזן מרושת לשטח האפריקני הפתוח שבספארי רמת גן. במשך שנים חי דובל'ה בחצר הג'ירפות, אלא שבמהלך השנים נולדו לו ג'ירפים רבים ביניהן הרבה נקבות, והמטפלים לא רצו שדובל'ה יזדווג איתן.

לפני שלוש שנים הוחלט להפריד את דובל'ה מבנותיו ולהוציא אותו לשטח הפתוח, בו נמצאים רק זכרים מתת מין אחר. אולם כעבור שנה, "כאשר ראינו שאנו מתקשים למצוא לנקבות זכר אחר, הוחלט להחזירו, זה היה הרע במיעוטו", אומרת שגית הורוביץ, דוברת הספארי, "מבדיקה שעשינו גם בגני חיות שונים ברחבי העולם, התברר כי עדיף שהג'ירפות ייכנסו להריון מדובל'ה מאשר לא יהרו בכלל". החשש היה שאם יעברו יותר מדי שנים בלי זכר ובלי גורים, המצב יהיה בלתי הפיך, הנקבות ייצאו ממעגל הפריון ויהיה להן קשה להיכנס להריון גם כאשר יגיע זכר חדש. עם זאת, השבוע הוחלט שוב להוציא את דובל'ה לשטח הפתוח, והפעם זה סופי. הסיבה היא שנמצא זכר, שאמור להגיע ולהחליף את דובל'ה.

הג'ירף דובל'ה עובר שטח הפתוח של ספארי רמת גן. טיבור יגר, ספארי רמת גן,
סע, נהגוס, סע. דובל'ה בדרך לבית החדש/טיבור יגר, ספארי רמת גן

לאחר שבמשך חודשים ארוכים למד דובל'ה להיכנס לעגלת רכב ההעברה, הוא נכנס פנימה והמטפלים סגרו אותה. מיד לאחר הוסע דובל'ה לשטח הפתוח לעיניהם המשתהות של הג'ירפים האנגולים החיים שם, שלי, רמבו ואנטון, שקיבלו אותו מיד ברחרוחים ונשיקות, הניחו עליו את ראשם והכתירו אותו שוב למלך היחיד. ללא ספק, הגעתו של דובל'ה מוסיפה עניין רב לשטח ומאפשרת לקהל לצפות בהבדלים השונים שקיימים בין תתי המינים (לא כולם יודעים זאת, אבל בטבע קיימים תשעה תתי מינים של ג'ירפות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully