וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים מתמקדים במטרה חדשה - חברת שטראוס

עדי דברת-מזריץ

30.11.2011 / 12:10

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב פתחה עמוד פייסבוק בשם "שטראוס לא שלי". לדברי נציגי האגודה, הצעד כבר נושא פירות: "בשטראוס אמרו שיחזרו אלינו לגבי הוזלות משמעותיות"

הסטודנטים מתחילים במאבק הבא - הפעם היעד הוא קבוצת שטראוס. ל-TheMarker נודע כי כדי להפעיל לחץ על שטראוס פתחה אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב עמוד בפייסבוק בשם "שטראוס לא שלי". מאחורי הסלוגן עומדת הפעילות האינטרנטית של שטראוס "שטראוס שלי", הקוראת לצרכנים לקחת חלק פעיל בשטראוס ולהציע לה מוצרים חדשים. משום שהאגודה מתכננת להתחיל לקדם את הקבוצה בפייסבוק רק בימים הקרובים, מונה הדף בפייסבוק נכון לעכשיו רק כ-100 חברים.

לפני פחות מחודשיים שלחה אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב מכתב להנהלות שטראוס, אסם ויוניליוור בדרישה כי יורידו מחירים או שיוחרמו. יוניליוור ואסם מיהרו להיענות לדרישה, אך שטראוס הסתפקה בהארכת מבצעי החג על מוצרי החלב עד לסוף השנה.

לדברי דוברת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, בעקבות פתיחת הקבוצה בפייסבוק היא קיבלה פנייה טלפונית משטראוס: "הם אמרו לנו שבעוד כמה ימים הם יחזרו אלינו עם תשובה לגבי הדרישות שלנו להוריד את מחירי המוצרים משמעותית ובאופן קבוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס וגדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס/מערכת וואלה, צילום מסך

"המאבק על יוקר המחיה ממשיך: אזרחים פועלים להוזלת מחירי שטראוס", כותבים הסטודנטים בעמוד. "אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ממשיכה במאבק החברתי. אין כל סיבה שנעזור לשטראוס להתעשר באמצעות תשלום גבוה מדי על מוצרים שערכם נמוך בהרבה. הגיע הזמן להוריד את המחירים! הצטרפו למחאה!".

בעמוד מופיעות בין היתר השוואות מחירים שבוצעו על ידי הסטודנטים ויוזמי מחאת הקוטג' - תנועת ישראל יקרה לנו - המראות מחירים לכאורה של מוצרים של שטראוס בישראל לעומת מוצרים דומים בעולם, כתבות מעיתונים שונים ועוד. כמו כן מופיעות בו אמירות כמו "כבר הספיקו להשכיח את ההתנהגות של שטראוס-עלית בפרשת קדבורי. אלמלא ההתנהגות של שטראוס-עלית היתה יכולה להיות תחרות אמיתית בשוק השוקולד הישראלי".

הכותבים מתייחסים לחקירה שניהלה רשות ההגבלים העסקיים ב 2003 נגד עלית בחשד לשימוש לרעה בכוחה המונופוליסטי בתחום השוקולד, כדי לחסום את מוצרי קדבורי, ששווקו על ידי חברת כרמית. שלוש שנים לאחר מכן נקבע כי עלית תשלם למדינה 5 מיליון שקל, ללא הודאה באשמה.

בשטראוס סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully