וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיוס נוסח תאילנד: ישראלים הצילו אירנים מטביעה

רמי שני

28.11.2011 / 20:56

שמשון ונמרוד מחני, ישראלים ששוהים בתאילנד, הבחינו בשני גברים שזעקו לעזרה, לאחר שסירת הקיאק שלהם נסחפה, הגיעו אליהם והשיבו אותם לחוף. רק כשהגיעו לחוף הבינו כי מדובר באירנים

התחממות ביחסים בין ישראל ואירן, בחסות הגלים הגבוהים של תאילנד: שמשון מחני ובנו נמרוד, ששוהים בימים אלה במדינה האסיאתית, הצילו שני אירנים מטביעה, בעת ששטו בסירת קייק. "יצאתי לחתור עם הבן שלי בסירת חסקה מהאי קוסמוי בתאילנד. עקפנו סלע גדול, וכשהתחלנו לחזור נשבה רוח חזקה שהרימה גלים גבוהים. בדרך לחוף שמענו זעקות לעזרה. ראינו שני אנשים בתוך המים, שנפנפו בידיים. התקרבנו אליהם עם הסירה והרמנו אותם", סיפר לוואלה! חדשות שמשון מחני, בן 60 מכפר סבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם לא היינו מגיעים אל האנשים האלה בזמן, הם היו מתים כי הם היו פשוט בלי כוחות כבר". שמשון מחני/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם היו באפיסת כוחות כשהגענו אליהם. אחד מהם היה עם חגורת הצלה. הם הצביעו לכיוון הים וכשהסתובבנו לשם, ראינו את סירת הקייק, שככל הנראה שטו איתה ונסחפה להם. ואז הם התחילו לדבר ביניהם בפרסית. הבנתי אותם כי אני יליד אירן ושולט בשפה. כשסיפרנו להם מאיפה אנחנו, הם נדהמו", סיפר מחני והוסיף כי "כשהגענו, הם חיבקו ונישקו אותנו לפני שנפרדנו וכמובן הודו לנו רבות. כך הצלנו שני איראנים. יש גם את הדברים האלה, לא רק דברים רעים איתם".

מחני סיפר כי עבד בתור ימאי בחברת הספנות צים והועסק גם כמציל בחופי תל אביב בימי חופשה. הוא נסע עם בנו לתאילנד, כדי לבחון אפשרות להפעיל במדינה מתקנים לספורט ימי. האירוע התרחש ביום ראשון שעבר ומחני מסר כי "אם לא היינו מגיעים אל האנשים האלה בזמן, הם היו מתים כי הם היו פשוט בלי כוחות כבר". מחני סיים עם מסר אופטימי: "חשוב להגיד שיכולים להיות קשרים טובים עם האיראנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully