וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: בית המשפט מאשר את הסדר הטיעון עם צנעני

גלעד גרוסמן

27.11.2011 / 9:00

שלושה חודשים לאחר שנטען בכתב האישום כי מרגלית צנעני "נהגה כאחרון העבריינים", מוצג לבית המשפט הסדר טיעון מקל עם הזמרת. צנעני תודה בסחיטה באיומים ולא תישלח לכלא

«iframe width="448" height="447" style="margin-top:8px" align="middle" src="https://news.walla.co.il/?w=//1880268/@liveFrame&channel_name=liveufeed1&server=rtmp://waflalive.walla.co.il/" frameborder="0" scrolling=no allowfullscreen»«/iframe»

הפרקליטות מגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב את הסדרי הטיעון שגובשו עם הזמרת מרגלית צנעני ועם איש העולם התחתון, מיכאל חזן. לפי ההסדר, צפויה צנעני להודות בעבירה של סחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי.

שני הצדדים לא הגיעו להסכמה לגבי העונש שייגזר על צנעני. על אף שמדובר בעבירה שהעונש המקסימלי עליה עומד על שבע שנות מאסר, עתיד לבקש התובע, עו"ד גיא גורן מפרקליטות תל אביב, לגזור על הזמרת שישה חודשי עבודות שירות בלבד. יחד עם זאת, ייתכן שעורכי דינה, עו"ד ששי גז ושחר חצרוני, יבקשו מבית המשפט לדון אותה למאסר על תנאי.

בנוסף להסדר הטיעון שגובש עם צנעני, יוגש הבוקר גם הסדר הטיעון שנחתם עם העבריין מיכאל חזן, לפיו יודה גם הוא בעבירה של סחיטה באיומים. הפרקליטות ועורך דינו, תמיר סננס, יבקשו לגזור עליו עונש של עשרה חודשי מאסר. פרקליט המדינה, משה לדור, אישר את הסדרי הטיעון שנחתמו עם צנעני וחזן.

הגשת כתב אישום נגד מרגלית צנעני בבית משפט מחוזי בתל אביב, אוגוסט 2011. דרור עינב
הסדר טיעון מקל. צנעני/דרור עינב

בכתב האישום המקורי שהוגש כנגד צנעני וחזן, לפני כשלושה חודשים, נטען כי צנעני ביקשה לסחוט את אטדגי, בעקבות סכסוך ביניהם באשר לרווחים מייצוגו של הזמר עומר אדם, שהתגלה בתוכנית "כוכב נולד". על פי כתב האישום, לפני כשנה פנו אטדגי וצנעני לבורר, שקבע כי חרף רצונו להפסיק לייצג את צנעני, אטדגי יישאר אמרגנה וימשיך להעביר לידיה מחצית מהסכום שהוא מקבל מאדם. למרות החלטת הבורר, סירב אטדגי לחתום על ההסכם.

עוד נטען בכתב האישום כי צנעני איבדה את אמונה באטדגי, וסברה כי הוא אינו מדווח לה על כך הכנסותיו של אדם. משום כך, דרשה הזמרת כי בנה, אסף לביא-צנעני, יעבוד בצמוד לאטדגי – וזאת בכדי שיפקח על עבודתו עם אדם – אך לאחר שהחל לביא-צנעני את עבודתו, חשדה צעני שאטדגי אינו מתייחס לבנה כראוי. היא התקוממה על כך שאטדגי אינו מעניק לבנה ולמקורביו כרטיסים בחינם להופעות, ובנוסף סברה כי הוא מעדיף לקדם את אדם על פניה. בעקבות זאת החליטה צנעני לפנות לעבריין מיכאל חזן, אותו הכירה כאדם "המזרה אימה על כל סביבתו" ו"עוקר שיניים לפרנסתו", על מנת שחזן "ישמש לה גב" בסכסוך מול אטדגי. בכתב האישום המתוקן מופיע תיאור קל יותר של העבירות שביצעו השניים, וכמו כן הוסרו ממנו הטענות בדבר קשרם של המעורבים לשלום דומרני, הנחשב לאחד מראשי הפשע בישראל.

עוד באותו נושא
ההסכם, הבוררות והסחיטה - כך הסתבכה מרגלית צנעני
סגרה עסקה: מרגלית צנעני תורשע אך לא תשב בכלא
אישום נגד מרגלית צנעני: "עירבה עבריינים בכוכב נולד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully