וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר השוטר הוותיק החשוד שהזמין רצח זוגתו

קובי דוד

21.11.2011 / 20:28

בית משפט השלום בנצרת האריך היום את מעצרו של השוטר בשבעה ימים. החשוד מכחיש את המיוחס שלו. פרקליטו: "מדובר בשוטר מוערך, המוגדר כמאוים". המחלקה לחקירת שוטרים: "פרשה חמורה"

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (שני) את מעצרו של שוטר ותיק, החשוד כי שכר את שירותיו של עבריין כדי שזה "יסגור חשבון" עם בעלה לשעבר של בת זוגו, וירצח אותו. השופטת אילנית אימבר הורתה להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים, באגף נפרד בבית המעצר, בשל איומים שהופנו אל עבר גורמים המעורבים בפרשה.

לפני מספר ימים עצרה המחלקה לחקירות שוטרים את השוטר בחשד להתנהלות לא חוקית ולא מוסרית כנגד אדם נוסף. על פי החשד, קשר השוטר קשרים עם עבריין במטרה לרצוח את בעלה לשעבר של בת זוגו, זאת בשל עימות פלילי ואזרחי שהתנהל בין השניים בין כותלי בית המשפט.

בחקירתו, הכחיש החשוד כל קשר למעשים החמורים המיוחסים לו, אולם, כאמור, בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים. עורך הדין ארז מושקוביץ, המייצג את השוטר מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר לוואלה! חדשות כי "בתיק חלה התפתחות משמעותית ביותר שהביאה להסכמה משותפת בדבר הארכת המעצר". לדבריו, "מדובר בשוטר מוערך מאוד שנמצא ברשימת השוטרים המאוימים. השוטר עדיין לא מדבר על פרטי האירוע ושומר על זכות השתיקה".

מדוברות מח"ש נמסר בתגובה כי "מדובר בפרשה חמורה שבמרכזה עומד איש משטרה וותיק החשוד ששכר את שירותיו של עבריין על מנת לרצוח אדם אחר שעמו היה לו סכסוך". היא הבהירה עוד כי "כרגע הפרטים נמצאים בחקירה וטרם ניתן לצאת בהצהרות".

עוד בנושא:
השוטרים הנוקמים: מהרימון הראשון עד השחרור מהכלא
חשד: שוטר גנב כלי נשק מצה"ל ומכר לעבריינים
שוטר חשוד שרצח בשליחות משפחת פשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully