וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: הכלב עם המבט הכי עצוב בעולם

21.11.2011 / 10:04

ועוד במדור סנאי לונדוני עושה מה שסנאי עושה, תנין עושה חיקוי של המפלצת מלוך נס, צפרדע פצפונת בגודל שתי אצבעות נמצאה שוב בשמורת החולה לאחר שכבר הוספדה ופיל מתכונן למירוץ

בנגקוק, תאילנד: כלב נטוש על צינור בטון

כלב נטוש יושב על צינור בטון באיזור מוצף בבנגקוק, תאילנד. גשמי המונסון החזקים שפקדו החודש חלקים נרחבים מהמדינה גרמו לנזק רב, והשאירו רבים ללא קורת גג. בעלי חיים רבים נותרו גם הם ללא קורת גג לאחר שאבדו או ננטשו על ידי בעליהם

לונדון, אנגליה: סנאי בפארק

סנאי אפור יושב בין עלי השלכת בפארק סיינט ג'יימס שבלונדון, אנגליה.

קולומביה: תנין מרים את ראשו המלחיץ

תנין נראה באגם גרינגו שבשמורה טבעית באיזור מדידי, קולומביה. התנינים הם יצורים אמפיביים החיים במקביל על היבשה ובסביבה מיימית, מאפשרת להם לחסוך באנרגיה ולהקל על תנועתם, ואילו היבשה מאפשרת להם לחמם את עצמם ומהווה קרקע להטלת ביצי דור הממשך.

אוהיו, ארצות הברית: צבי לבן זנב לקראת עונת ההזדווגות

צבי לבן זנב בוגר עומד מתוח בשכונה בפרברי עיר באוהיו, ארה"ב. המחלקה לבטיחות הציבור באוהיו ביקשה מהנהגים בכבישים לנקוט משנה זהירות בנסיעתם, בעקבות נטייתם של הצבאים לרוץ לכביש ללא אבחנה בעונת ההזדווגות שתחל בינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שמורת החולה, ישראל: צפרדע מזן נכחד התגלתה מחדש

צפרדע מזן עגלשון שחור גחון יושבת על כף ידו של פקח בשמורת החולה שבצפון ישראל. הצפרדע, שנעלמה מהמפה האקולוגית לפני יותר מחצי מאה והוכרזה כחיה נכחדת ב-1996, התגלתה על ידי פקח עירני בשמורת החולה. הצפרדע היא מין ייחודי לאיזור ביצת החולה וגילויה גרם שמחה רבה בשמורה.

ביהר, הודו: הכנות למירוץ פילים

רוכב פילים הודי משכיב את פילו על האדמה כהכנה למירוץ ביריד סונפור שבביהר, הודו. היריד השנתי, שנערך על שפת נהר הגנגס היה במקור יריד בקר, אך בשנים האחרונות מוצגות בו חיות ממינים שונים שנועדו לסחר.

סידני, אוסטרליה: לטאה תופסת שמש

לטאה מתחממת בשמש החמה על סלע בסידני, אוסטרליה.

סוחר חיות הודי מציע חתיכת תפוח לקוף קטנטן ביריד סונפור שבביהר, הודו. אוכלוסיית הקופים בעולם כולו נמצאת בירידה מספרית חדה עקב הרס בתי גידול שלהם על ידי בני אדם, בנוסף לציד ולסחר לא חוקיים. עקב כך הופכים הקופים ל"מצרך" נדיר, ונמכרים בשווקים שונים בעולם כאשר הם מוחזקים בתנאים ירודים המסכנים את חייהם.

לונדון, אנגליה: ברבור נוחת

ברבור נוחת באגם סיינט ג'יימס שבלונדון, אנגליה. הברבור הלבן נפוץ בפארקים ברחבי אירופה ונחשב לסמל של אלגנטיות ושל יופי

איי פאלומינו, פרו: אריות ים משחקים

אריות ים משחקים ליד איי פאלומינו שבקאלאו, פרו. ראלף, כלב ים בן שנתיים וחברו לוסיאנו בן תשעת החודשים, שוקמו על ידי ארגון לשימור חיות מים בפרו, אחרי שהגיעו פצועים לשני חופי ים שונים. אתמול הם שוחררו בחזרה למימי האוקיינוס.

האי סומטרה, אינדונזיה: חתול משויש משתתף במפקד חתולי בר

חתול משויש נתפס בעין המצלמה ביער בוקיט טיגאפולו שבאי סומטרה, אינדונזיה. התמונה צולמה על ידי הקרן העולמית לשימור חיות בר בעת עריכת מפקד של חתולי בר שנמצאו ביער הלא מוגן ובמקלט בפרובינציית ריאו. האיזור הטבעי מאוים בעיקר על ידי מסיגי גבול ותהליכי תיעוש הכוללים שריפת שטחים מיוערים לנטיעת מטעי דקל שמן וקקאו לטובת תעשיית השוקולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully