וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בדימונה: גבר בן 35 נמצא דקור למוות

רמי שני

18.11.2011 / 15:09

המשטרה עצרה את בעל הדירה שהיה בגלופין בחשד לרצח. צעיר שעבר סמוך לדירת ההרוג דיווח לשוטרים על שראה, אלה קראו לצוות מד"א שנאלץ לקבוע את מותו של הגבר. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

גבר בן 35 נמצא היום (שישי) מוטל בדירה בדימונה ללא רוח חיים, כשעל גופו פצעי דקירה. המשטרה עצרה לפני זמן קצר את בעל הדירה בה נמצאה גופתו של האיש בחשד, כי הוא זה שרצח אותו. האיש ככל הנראה היה בגילופין והדיף ריח אלכוהול, בעת שנכנס לקטטה שהובילה לרצח.

צעיר שעבר בסמוך למקום הגיע למשטרה ודיווח על החשד לגופה בדירה. לאחר שהשוטרים התלוו אליו הם מצאו את גופתו של האיש והזעיקו את צוות מגן דוד אדום, שהגיע למקום וקבע את מותו. המשטרה החלה בחקירת האירוע. בהמשך תישלח הגופה למכון לרפואה משפטית, על מנת לקבוע את נסיבות המוות.

אתמול נרצח אדם בן 24, תושב באר שבע, במהלך רכישת אופנוע בשכונת נאות לון בעירו. הנרצח, דוד שקרגי, ניסה למכור את אופנועו לקטין בן 17, החשוד כי ירה בו למוות ונעצר. על פי החשד, בין השניים התפתח ויכוח, לאחר שהקטין לא השלים את התשלום עבור האופנוע, ובשלב מסוים, לקח הקטין אקדח שהיה ברשותו וירה במוכר למוות. היום האריך בית משפט השלום בעיר את מעצרו של החשוד בשישה ימים.

עוד בנושא
ניסה לחסל אדם בגלל סכסוך כספי, ורצח נער אחר
דמיאן קרליק הורשע ברצח ששת בני משפחת אושרנקו
אישום: עובד זר אנס קשישה באכזריות - ורצח אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully