וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח ישראלי נעצר בירדן בחשד לחוב כספי

ניר יהב

18.11.2011 / 0:05

בסאם ריאן נעצר בתחילת השבוע על ידי משטרת ירדן, באזור הגבול עם ערב הסעודית - וזאת בחשד שהוא חייב 200 אלף שקלים לאזרח ירדני. אחיו מסביר: "מדובר במעשה סחיטה מצד קבוצת עבריינים"

אזרח ישראלי העונה לשם בסאם ריאן נעצר ביום ראשון האחרון בירדן, בעת שחזר מהעלייה לרגל למכה שבערב הסעודית, בשל תלונה בגין חוב כספי לאזרח ירדני, כך דיווח אמש (חמישי) אתר החדשות הערבי-ישראלי "פאנט". מעצרו הוארך בשבעה ימים עד תום ההליכים.

אחיו, סופיאן, סיפר כי בסאם בן ה-40, תושב כפר ברא הסמוך לכפר קאסם, נעצר על ידי המשטרה הירדנית, בסמוך לגבול שבין ירדן לערב הסעודית - בחשד כי הוא חייב 35 אלף דינר ירדני (כ-200 אלף שקלים) לאזרח ירדני. עם זאת, טוען סופיאן כי לא היה ולא נברא. "מה שקורה עם אח שלי הוא מעשה סחיטה מצד קבוצת עבריינים. הם מנצלים כל מיני הזדמנויות כדי להרוויח כסף", אמר. לדבריו, "מי שהגיש תלונה נגד אחי בגין חוב כספי, לא הציג שום מסמך שיעיד שהוא דובר אמת".

בתוך כך, הביע סופיאן מורת רוח מתפקודה של מערכת המשפט הירדנית ואמר כי "לאחר שבסאם נעצר, הוא הובא בפני שופט בעמאן - שם הוארך מעצרו בשבעה ימים למרות שפרוטוקול הישיבה מוכיח שהמתלונן והעדים לא הכירו אותו בכלל מלפני כן ושלא היו ביניהם קשרים כלשהם". בהמשך, הסביר כי "אנחנו נמצאים, לפיכך, במצב מורכב וממתינים להחלטת המשטרה ובית המשפט הירדני. אלו, מצדם, מתעלמים מהבעיה וממשיכים לנקוט בסחבת ולדחות את כל הדיונים במטרה שנרים ידיים ונשלם את הסכום המבוקש מאתנו כדי לשחרר את אח שלי".

חברו של בסאם סיפר כי הוא יצר קשר עם שגריר ישראל בירדן ועדכן אותו בנושא. לדבריו, אמר לו השגריר כי הוא "עוקב אחר הנושא באופן רציני". ממשרד החוץ נמסר כי הנושא מוכר ונמצא כעת בבדיקה.

בהכנת הידיעה השתתפה טל שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully