וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 12 היה חבר ברשת סוחרי סמים ברחובות

16.11.2011 / 22:21

בחקירתו הודה הילד כי נהג לעשן סמים, לסחור בהם, ולבצע פריצות. הוא אף חשוד שבמספר מקרים נהג ברכב של אמו. המשטרה עצרה חשוד נוסף בפרשה. החשד: עבריינים הפעילו הנערים כסוחרי סמים

מעצר בית הוטל היום (רביעי) על נער בן 12 מרחובות, בחשד ששימש כבלדר סמים וביצע מספר פריצות לבתי עסק באזור השפלה. על פי החשד, ביצע הנער את העבירות בעזרת רכבה של אמו, בו נהג מספר פעמים ללא ידיעתה. בחקירה הודה הנער בחשדות נגדו. בעקבות מעצרו של הנער עצרה המשטרה גם תושב רחובות בן 31, בחשד לשידול נערים לסחר בסמים. המשטרה מצאה בביתו חומר החשוד כסם ומכשירי שקילה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בשלושה ימים.

על פי חוקרי הנער, מדובר באחת הפרשות הקשות של שידול נוער בהן נתקלו. החשד הוא כי שני המעצרים הינם רק קצה הקרחון, וכי השניים הם חלק מרשת שהפעילה נערים צעירים לצורך סחר בסמים באזור רחובות והסביבה.

רק קצה הקרחון

לפני מספר ימים התקבל במשטרת רחובות דיווח של עדי ראייה, על כך שנער בן 12 נראה נוהג ברכב ברחבי העיר. הנער נלקח לחקירה במחלק הנוער במשטרת רחובות, בפיקודו של קצין הנוער אסף מוסרי. אמו של הנער נקראה לחדר החקירות, והיא הגיבה בהפתעה גמורה למשמע החשדות נגד בנה. בחקירה הודה הנער, כאמור, בנהיגה ללא רישיון והוסיף מידע נוסף על פעילותו הפלילית.

הוא סיפר לחוקרים כי נהג לעשן חשיש ומריחואנה עם חבורת נערים בגילאי 12 ו-13. את הסמים סיפק להם תושב העיר. אותו תושב השתמש בנערים, על פי העדות, כבלדרי סמים. הנער אף הודה כי הוא וחבריו פרצו מספר פעמים לבתי עסק בעיר. בסיום החקירה, שוחרר הנער למעצר בית, בשל גילו הצעיר. הוא צפוי לשוב ולהיחקר בפרשה.

  • עוד באותו נושא:
  • סחר בסמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully