וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טיבי: "בקרוב הליכוד יציע חוק 'מוות לערבים'"

ניר יהב

16.11.2011 / 16:48

ח"כ אחמד טיבי אמר ברמאללה כי "הימין והליכוד החדש חונקים את חיינו". על השר ליברמן: "מתנחל פשיסט שהגיע לאחרונה למולדת שלי". על הימין: "רצו למנוע ממני לדבר כאן. שישתו מים המלח"

"הימין והליכוד החדש חונקים את חיינו ולא ירחק היום והם יציעו חוק 'מוות לערבים'". כך אמר היום (רביעי) ח"כ אחמד טיבי בעצרת שנערכה ברמאללה, במלאת שבע שנים למותו של יאסר ערפאת. טיבי תקף עוד את דבריו של שר החוץ אביגדור ליברמן נגד יו"ר הרשות אבו מאזן וכינה אותו "המתנחל הפשיסט שהגיע לאחרונה למולדת שלי".

בתגובה על דבריו זכה ח"כ טיבי לתשואות מהקהל. טיבי כינה את ערפאת "זקן המהפכנים ואבי האומה" ואמר כי "בשטחים מעמיק משטר האפרטהייד ובישראל הגזענות והפשיזם הרימו ראש". הוא פנה לקהל ואמר עוד: "רצו למנוע ממני להגיע אליכם אך אני כאן ומי שזה לא מוצא חן בעיניו בימין, שישתה מים המלח".

אבו מאזן: "להרחיב המאבק בישראל"

מוקדם יותר, דיבר גם ראש הרשות אבו מאזן באירוע, וקרא לציבור הפלסטיני להרחיב את ההתנגדות העממית השקטה לכיבוש הישראלי. אבו מאזן הבטיח עוד כי למרות שלא תשיג רוב במועצת הביטחון של האו"ם, הרשות הפלסטינית "לא תחזור בה מכוונתה לפנות למועצת הביטחון כדי להתקבל כחברה מלאה באו"ם".

אבו מאזן אמר כי העובדה שאונסק"ו קיבל את הרשות הפלסטינית כחברה מלאה "מעידה על כך שהעולם מבין היטב שאנו צודקים". הוא תקף את ישראל שמעכבת את העברת כספי המסים לרשות הפלסטינית וטען כי ישראל מפרה בכך "את ההבנות וההסכמים הבינלאומיים". בהתייחסו לפגישתו הצפויה עם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל ב-23 בנובמבר אמר כי ידון עימו במאמצים לגיבוש פיוס "ובאופקים לעתיד".

לקראת פגישתו המתוכננת עם משעל, ציין אבו מאזן כי "חמאס הוא חלק חשוב מהעם הפלסטיני". עוד אמר יו"ר הרשות כי "אנו לא רוצים לבודד את ישראל ואיננו מעוניינים בעימות עם ארה"ב. המשא ומתן עם ישראל מותנה בכך שהיא תקבל את גבולות 67' ותפסיק את הבנייה בהתנחלויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully