וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק לכלבים: חול ים משגע אותם

א.ב דן

20.11.2011 / 11:31

שמוליק ריטר, מפיק מסיבות ובעל התואר "האיש שהביא את הדאבסטפ לכרמל ולקריות", אוחז גם בלברדור מעורב בשם באדי על שם המעדן ז"ל. מדור חי בסבבה נחשף לצפון

עזבו אתכם מחיי הלילה התל אביביים הכביכול פרועים עם המשומשות והמשומשים. השבוע יצא כתב המדור החייתי ביותר בציון לתפוס ראש עם שמול ריטר, מפיק מסיבות מאיזור הצפון הבתולי יחסית, שלצד העובדה שהוא טוען לכתר "האיש שהביא את הדאבסטפ לכרמל ולקריות" ואוחז בליין המשגשג ReD EyeS of PaRaDiSe הוא גם בעליו של לברדור מעורב עם אמסטף בשם באדי, על שמו של המעדן ז"ל שנהגנו לינוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי מעורב עם לברדור מעורב עם אמסטף. שמוליק ובאדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגיד שמול, מה מעיף עכשיו את הצפון?

"הצפון מאוד אוהב את הסצינה האלקטרונית, שהחליפה את הרוק אן רול. זה מתבטא בזה שהנוער רוצה לראות מסיבות, לא כמו פעם שרצו לראות הופעות, וזה בא לביטוי בכך שכל מסיבה כמעט מלאה. פתחתי ליין שכולל את סצינת הרגאיי וסצינת הדאבסטפ, שהגיעה מלונדון".

מי מגיע למסיבות?

"הרבה חיילים. זה הפתרון שלהם, הם כבר לא צריכים לנסוע לתל אביב. יש כאלה שהם יותר בוגרים, אתה יכול לראות במסיבות גם אנשים שעברו את ה-30".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חייבים לנסוע לתל אביב בשביל מסיבה. מסיבה של שמול ריטר בקריות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שותים?

"ערק לימונים (שמול צוחק). אני לא חושב שרק בצפון אוהבים את המשקה הזה, אבל בצפון, בניגוד למרכז ששם לימונים בנפרד על הבר, אוהבים אותו הרבה יותר מערק אשכוליות. החוגגים יודעים לפרגן למקום. ברור שיש את החיזוקים בחוץ - הקהל הישראלי תמיד יהיה ישראלי - אבל בדרך כלל כל אחד מזמין שניים-שלושה צ'ייסרים, שזה יפה מאוד".

נגיד מגיעה בחורה עם כלב, תכניס אותה?

"בוודאי, אבל בתנאי אחד, שהכלב לא יהיה קרוב לאזור הרעש, שלא יפגע לו באוזניים. אנשים לפעמים מגיעים למסיבות עם כלבים, זה קורה".

הטיפ של שמול ריטר: משחק חו?ל עם הכלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה יכול להימשך גם 20 דקות ככה". באדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ברגע שהכלב שלי רואה חול, הוא רץ אליו. אני מתכופף, לוקח חול ביד, הכלב מסתכל, מתחיל להסתובב במקום ולנבוח. אני צועק לו: 'אחת! שתיים! שלוש!' וזורק את החול באוויר, והוא מזנק באוויר. זה יכול להימשך גם 20 דקות ככה".

ניסית סוגי חול שונים?

"כן, חו?ל ים רגיל משגע אותו, הוא מתנהג כמו שוער כדורגל, הוא ממש הודף את זה עם הגוף שלו. חו?ל מסוג אחר הוא רק מנסה אותו עם הפה, וזהו".

מקומות מומלצים?

"יש את פארק הבנים ואת פארק הכלבים בקריית מוצקין - זה שטח מאוד מאוד גדול, חוף הבאלנגה בקריית חיים וחוף האלפקות בקריית ים. זה החוף המבודד היחיד שנמצא בקריות. אין שם הרבה אנשים ואין מציל. מגיעים לשם בעלי כלבים ודייגים".

שמול סירב לפרט את מועדי המסיבות, כיוון שאלה הן מסיבות חברים. מה שכן, הוא השאיר כתובת פייסבוק למי שרוצה להתערבב.

סט של Synesthesia DJ מתוך מסיבה של ReD EyeS of PaRaDiSe Line

Tetrix Bass - Life Outside - דמו לסינגל שיצא בקרוב של הרכב דאבסטפ בו חבר ריטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully