וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון באילת: בן 18 נהרג בהתמוטטות גג במלון מרידיאן

רמי שני

15.11.2011 / 18:55

גגון מתכת, שהיה ככל הנראה חלוד, התמוטט על מתן בן סימון מקריית מלאכי, ששהה בדירת גן במלון. הוא חולץ מההריסות ופונה לבית החולים יוספטל, שם מת מפצעיו. נבדק חשד לרשלנות

שי מכלוף

(צילום שי מכלוף; עריכה אמיר קוטיגרו)

מתן בן סימון, נער כבן 18 מקריית מלאכי נהרג בצהריים (שלישי) כתוצאה מנפילת גג מתכת במרפסת במלון מרידיאן באילת. בן סימון שהה בדירת גן במלון עם ארבעה מחבריו לקראת גיוסו לצה"ל, יצא למרפסת כשלפתע התמוטטה עליו שבכת המתכת שמעל המרפסת וכלאה אותו תחתיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"בחור זהב ונהדר שנסע לאילת לטיול לפני הצבא". הפרגולה שהתמוטטה/מערכת וואלה, צילום מסך

בן סימון חולץ על ידי צוות של כיבוי אש שהוזעק למקום ופונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים יוספטל במצב אנוש. כעבור זמן קצר מת מפצעיו בבית החולים. משטרת אילת פתחה בחקירת האירוע הקשה ומבדיקה ראשונית עולה חשד, כי החלק שהתמוטט, שהיה עשוי מתכת, הייה חלודה וייתכן שזו הסיבה לקריסתו. כמו כן, המשטרה בוחנת האפשרות כי חלו ליקויים בתחזוקת הגג וכן את האפשרות שהגג קרס לאחר שנער נתלה עליו.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

במשפחתו של הצעיר קיבלו בהלם את הידיעה על מותו של הצעיר, לו שני אחים ואחות. אחד מאחיו סיפר לוואלה! חדשות כי אחיו היה "בחור זהב ונהדר שנסע לאילת לטיול לפני הצבא. היה אמור להתגייס בשבוע הבא לסיירת מובחרת. הוא חלם ללכת לחיל קרבי ועכשיו החלום הזה נגדע".

ממלון מרידיאן, הנמצא בבעלות רשת המלונות פתאל, נמסר בתגובה: "אנו מצרים על האסון שקרה. הנושא נמצא כרגע בחקירת המשטרה".

ביום חמישי נהרג ילד בן 11 מעכו בתאונה דומה, כששער קט-רגל נפל על ראשו ופצע אותו באורח אנוש סמוך לקאנטרי קלאב במלון חוף התמרים בעיר. הילד, רותם דוידסון-שטרית, הובהל על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים רמב"ם שבחיפה, אך שם נאלצו לקבוע את מותו.

עדכון ראשון - 14:46

  • עוד באותו נושא:
  • אילת
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully