וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירף נולד: המלטה קשה בספארי רמת גן

14.11.2011 / 11:29

מזל טוב לג'ירפה דקלה, שהמליטה ג'ירפון בספארי רמת גן. ההמלטה הסתבכה, והגור היה על סף מוות, אך בסיוע וטרינר הספארי, הכל הסתיים בטוב

ב-13 בנובמבר בשעות אחר הצהריים המליטה הג'ירפה דקלה בת השבע גור ג'ירף בספארי רמת גן. בניגוד לרוב ההמלטות הקודמות שהתקיימו במקום, הפעם נזקקה האם הממליטה לסיוע של וטרינר הספארי, ד"ר יגאל הורוביץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקלה הג'ירפה בתחילת ההמלטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר צוות המרפאה הבחין שההמלטה לא מתקדמת והאם דקלה מתקשה לדחוף ולהוציא את הוולד, הוחלט להתערב בהמלטה. במשך כ-20 דקות ניסה וטרינר הספארי למשוך את הג'ירף הקטן, אך תוך כדי משיכה הבחין כי הוא נמצא במצג בעייתי וכי רגליו כרוכות סביב ראשו. לולא התערבות רפואית, הוא היה מת ברחם אמו. כאמור ההמלטה הסתיימה כאשר לאם ולגור החמוד שלום. לאחר סיום ההמלטה, האם מיהרה ללקק את הגור, ותוך שעה קלה הוא כבר עמד על רגליו. כעת הוא מסתובב בחצר, חזק ואנרגטי ולא ניכר כי עברה עליו המלטה טראומתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם דקלה עם הגור הצעיר והבריא. סוף טוב להמלטה קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הצעירה, שזו לה ההמלטה השנייה, מטפלת יפה בוולד, שכבר נעמד על רגליו. הג'ירף הצעיר שוקל כ-60 קילו ואמו דקלה שוקלת טונה. שניהם נמצאים כרגע בחצר קטנה יחד עם אמה של דקלה, סבתו של הגור, שהמליטה לצערנו לפני ימים אחדים גור מת. במידה והאם הצעירה לא תצליח להיניק, תוכל הסבתא לסייע לה בכך.

לידיעת הגולשים, צוות הספארי מחפש שם שמתחיל באות דל"ת לגור הג'ירף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully