וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: קרנף עף

14.11.2011 / 2:07

ועוד במדור 'חיות מסביב לעולם' השבוע בייבי גורילה שאמה מסרבת לטפל בה גדלה באינקובטור בצ'כיה, צב ים ירוק נח בהוואי, פנדה בן שנה מוציא לשון וקורמורן מנופף בכנפיו בסין

דרום אפריקה: קרנף שחור מועבר לביתו החדש

בתמונה זו, שצולמה על ידי הקרן העולמית לשימור חיות הבר, נראה קרנף שחור נישא באוויר על ידי הליקופטר בדרום אפריקה. בעקבות מאמצי שימור אדירים של זן זה, שנמצא בסכנת הכחדה חמורה ביותר, הוחלט להעבירו יחד עם זנים נוספים הנמצאים בסכנת הכחדה ממקום מושבו באיזור הכף המזרחית ליעד חדש ובלתי ידוע בפרובינציית לימפופו שבמדינה.

ספרד: חזיר ויאטנמי בטיול בשכונה

ניבס מורודו, תושבת ברצלונה, ספרד, יוצאת לטיול בוקר עם תוכי וחזיר. האישה גרה בביתה עם מספר חיות, ביניהן חזיר ויאטנמי העונה לשם "פנסיטה". מורודו טוענת כי בניגוד לאמונה הרווחת לפיה חזירים הם מלוכלכים, היא נוכחה לדעת שהם נקיים מאוד ואינטליגנטים.

סין: קורמורן מנופף בכנפיו

קורמורן מנופף בכנפיו על סירה בעיר דאלי שבמחוז יונאן בסין.

צ'כיה: בייבי גורילה באינקובטור

בייבי גורילה קטן שוכב באינקובטור בגן החיות בפראג, צ'כיה. ביקירה, גורילה מזן השפלה המערבית, ילדה את בכורה לפני כמה ימים, אך בשל הזנחה מצדה הוא נלקח לטיפול על ידי עובדי גן החיות, שם דואגים לשמירה על חום גופו ולהאכלתו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ניו יורק: גורת אוקפי מתחככת באמה

גורת אוקפי מחככת את פרצופה בזה של אמה בגן החיות בברונקס, ניו יורק. האוקפי הוא ממשפחת הג'ירפיים, וחי בטבע אך ורק ביער איטורי שבצפון קונגו, ונמצא בגני חיות רבים כחלק מפרוייקט שימור כלל עולמי. האוקפי ידוע בלשונו הארוכה - כ-30 ס"מ - והכחולה, המשמשת אותו לקטיפת עלים למזון ולניקוי אוזניו הגדולות, בהן הוא נעזר לאיתור טורפיו.

הולנד: לווייתנית בת 4 משחקת עם מי ששיקם אותה

סטיב הירן, מאמן ראשי בדולפינריום הרדרוויק, הולנד, משחק עם האורקה מורגן בשעת ההאכלה. פעילי זכויות בעלי חיים פנו לבית המשפט באמסטרדם שעתיד לפסוק בסוף החודש בדבר שחרור נקבת הלווייתן הקטלני בת הארבע בחזרה לטבע, או לשולחה למרינה פארק באיי טנריף, ספרד. מורגן חולצה לפני כשנה מתוך ים ואדן שבדרום מזרח הים הצפוני כשהיא חולה וכחושה. כעת הדולפניריום ששיקם אותה מבקש לשולחה לטנריף, כי לטענתו היא לא תשרוד בטבע.

הוואי: צב ים ירוק נח בחוף

צב ים ירוק נח על החול בחופה הצפוני של וואה, הוואי. שריונו של צב הים הירוק יכול להגיע לאורך 1.4 מטר ומשקלו למעלה מ-200 קילו. עקב הריסת בתי הגידול שלהם בחופי הים וזיהומם על ידי בני האדם נמצאים צבי הים בעולם כולו בסכנת הכחדה.

ספרד: פו הפנדה מוציא לשון

פו הפנדה מוציא לשון בגן החיות במדריד, ספרד. פו ואחיו התאום הפנדה דה דה שנולדו לפני כשנה נוצרו באמצעות הפריה מלאכותית שנערכה במסגרת מאמצים משותפים של ספרד וסין. השניים הם הראשונים ממינם שנולדו בספרד מאז 1982, והם אוחדו עם אמם השבוע בפעם הראשונה מאז לידתם.

גרמניה: אנפה עפה בפארק

אנפה עפה בפארק ליד טירת שונהאוזן ביום שמש סתווי בברלין, גרמניה.

קנדה: שני פינגווינים מתנשקים

פדרו ורובי, שני הפינגווינים האפריקנים, העומדים בסכנת הפרדה בגן החיות בטורונטו, בקנדה, מתנשקים. דוברי גן החיות הכריזו כי הם מפרידים בין זוג החברים אחרי ששומרי גן החיות הבחינו בהתנהגות המעידה על יחסים הומוסקסואלים בין השניים. על מנת לשמור על התרבות המין, המצוי בסכנת הכחדה הוחלט לצוות את השניים עם נקבות ורק לאחר מכן להפגיש את שני החברים חזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully