וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנאי: "תג מחיר - טרור המכה בחברה הישראלית"

טל שלו, כתבתנו המדינית

12.11.2011 / 12:55

השר להגנת העורף התייחס לפעולות תג המחיר האחרונות ואמר כי מדובר בתופעה "מקוללת המביישת אותי כישראלי". לדבריו, "מי שעושה פעולות תג מחיר נגד ערבים לא יהסס לעשות זאת נגד יהודים"

השר להגנת העורף, מתן וילנאי, התייחס הבוקר (שבת) להתרחשותם ההולכת וגוברת של אירועי "תג מחיר" ברחבי המדינה. "תג המחיר היא תופעה מקוללת המביישת אותי כישראלי", אמר וילנאי במהלך אירוע "שבתרבות" במוזיאון תל אביב לאמנויות, "מי שעושה פעולות תג מחיר נגד ערבים לא יהסס לעשות תוך זמן קצר גם פעולות תג מחיר נגד יהודים".

"תג מחיר" - כותרות נוספות:
שמות מאחזים רוססו בבית קברות מוסלמי בירושלים
נעצר חשוד בהשחתת מטה ”שלום עכשיו” בירושלים
”תג מחיר” נגד בכירה בשלום עכשיו: ”רבין מחכה לך”

השר להגנת העורף הוסיף, כי תג המחיר היא תופעה קשה שיש לטפל בה ביד קשה ו"להכניס את הפרחחים לכלא". "מדובר בטרור יהודי שמכה בחברה הישראלית ועושה נזק קודם כל למתנחלים, אשר למרביתם יש לי הרבה כבוד", אמר.

וילנאי אמר גם כי מערכת הביטחון בוחנת שינוי מדיניות שחרור מחבלים לאחר עסקת שליט. "הייתה הבחנה בין מחבלים שלחמו מול חיילי צה?ל, שעליהם נידון בעסקאות שבויים עתידיות, לבין רוצחים של אזרחים שעליהם לא נדון יותר", הבהיר.

ביום חמישי אותרו לפחות 15 קברים שהושחתו בבית העלמין המוסלמי בממילא שבירושלים. על המצבות רוססו הכתובות "מוות לערבים" לצד שמו של המאחז הבלתי-חוקי, גבעת אסף, שבג"ץ הורה לפנותו. משטרת ירושלים העריכה שהכתובות רוססו כבר לפני כמה שבועות. מוקדם יותר השבוע רוססו כתובות נאצה על קירות בניין מגוריה של בכירת "שלום עכשיו", חגית עפרן.

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully