וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים: חתול הרחוב הכי מלך

11.11.2011 / 12:00

אם תגיעו לרוסיה, הולנד, ארצות הברית או גרמניה, גם אם תחפשו חזק, לא תמצאו חתולי רחוב. בישראל לעומת זאת, הם שולטים בכל החצרות. מי מהבאים שולט בשכונה שלכם?

חתולי רחוב הם חתולים עזובים או שנולדו לחתולים עזובים והם חיים ברחובות הערים. רבים מתייחסים לחתולי הרחוב כאל מטרד, בגלל כניסתם לפחי זבל, עשיית צרכים וקרבות קולניים. חשוב להדגיש את תרומתם ואת היתרונות שבשמירה על גודל אוכלוסייה סביר שלהם: חתולי הרחוב מונעים התרבות מכרסמים כמו חולדות ועכברים, מונעים התקרבותם והתרבותם של נחשים כיוון שהם מתחרים על אותו סוג מזון. בנוסף, הם צדים חרקים ומצילים בכך את מי ששונא ג'וקים ושאר חרקים.

בישראל חיים כשני מיליון חתולי רחוב המתרבים בקצב מהיר של כ-12 גורים לכל זוג חתולים (נקבת חתול הבית יכולה להמליט החל מגיל חמישה חודשים, כשלוש פעמים בשנה, כשבכל שגר נולדים ארבעה גורים בממוצע, מה שמקשה על ויסות הילודה בקרבם. ויסות הילודה נועד למנוע התרבות בלתי מבוקרת של חתולי הרחוב, שתוביל למצב בו אוכלוסיית חתולי הרחוב תהפוך למטרד עבור בני האדם. ויסות הילודה ההומני ביותר נעשה באמצעות עיקור וסירוס חתולי הרחוב.

ישנם המתנגדים להאכלת חתולי הרחוב, בניסיון להרחיקם, אך דווקא עמדות האכלה קבועות יגרמו לכך שהחתולים יעשו את צרכיהם במקומות קבועים, לא ייכנסו לתוך הפחים ולא יילחמו על מזון. סירוס ועיקור מסודר ימנע גם התרבות וקרבות בין זכרים על נקבות מיוחמות.

איזה חתול הכי מתוק?
ואיזה פרסי אתם בוחרים לחורף (וגם ל-15 השנים הבאות)?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully