וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינבחו לשוכרה: פאב לכלבים נחנך בלונדון

8.11.2011 / 17:12

ההולכים על ארבע בבריטניה קיבלו חיזוק משמעותי להרגלי הבילוי שלהם. מעתה, הכלבים בלונדון יוכלו להתאסף לדרינק בפאב השכונתי. הלקוחות על שתיים מרוצים: "נוכל לאכול ביחד"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

המצב הכלכלי הקשה ברחבי היבשת האירופית, גורם להרבה בעלי עסקים "לשבור את הראש" ולחשוב על פתרונות יצירתיים על מנת למשוך לקוחות. בעלים של פאב בלונדון החליט לעשות מעשה ובחר להפוך את העסק שברשותו למסבאה למען ההולכים על ארבע. בעל הפאב אגנוס פאנסטון סיפר כי "אני כל הזמן שובר את הראש לגבי דרכים חדשות להפוך אותו ליותר מעניין, ולעשות אותו קצת שונה מהפאב הממוצע". במסגרת המהלך השיווקי לקידום המהפך שעבר הפאב, הוחלף בין היתר תפריט הקוקטיילים וכעת הוא כולל גם מגוון משקאות בטעמים העדיפים על כלבים. גם תפריט המזון עבר הסבה, לטובת האורחים שלא מפסיקים לכרסם.

גם הלקוחות שעדיין הולכים על שתי רגליים נשמעו מרוצים. אחת הלקוחות הקבועים בפאב אמרה כי "כל כך הרבה אנשים בלונדון מחזיקים בכלבים עכשיו וקשה למצוא לאן לקחת אותם שאת תוכלי לאכול והם יוכלו לאכול ופשוט לבלות באווירה טובה, אז אני חושבת שכל עסק כזה שיעשה זאת יצליח בצורה מדהימה". לקוח שמחזיק בשני כלבים אמר כי "אני חושב שפאבים מגבילים מדי בחוקים רבים שלא מאפשרים להכניס כלבים, האם זה בהכרח יביא יותר לקוחות בכך שהם מאפשרים זאת? אני לא בטוח, אולי, אולי. אבל אני חושב שזה די נחמד בסופי השבוע, שאפשר לקחת את הכלב שלך למקום כלשהו. כך שבמובן הזה, אנחנו מוצאים את זה די מגביל שאנחנו לא יכולים לצאת לבלות, כי אנחנו צריכים לחשוב לאן ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully