וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השביתה נוסעים ייתקעו בחו"ל: "משתגע מאי הוודאות"

עירית זיכלינסקי

6.11.2011 / 20:45

לקראת השביתה הכללית מחר, בוטלו מספר טיסות ואחרות הוקדמו. כמה מהנוסעים שניסו להקדים טיסות נתקלו באיום לקנסות והבלבול רב: "אנחנו נקבל עדכונים מחר, ובהתאם ניידע את הנוסעים"

השביתה הכללית המתוכננת למחר (שני) צפויה לשבש במידה רבה את החיים של כל מי שנמצא בישראל – אבל ייתכן והיא תפגע יותר מכל באלה שמנסים דווקא לצאת ממנה, או לחזור אליה. בין היתר, החל מהשעה 08:00 בבוקר יושבת נמל התעופה בן גוריון. בעקבות זאת, הודיעו באל-על על ביטולן של מספר טסות, והקדמתן של מספר טיסות נוספות. לפי שעה, בוטלו הטיסות הבאות: LY401 לאילת, LY381 למילנו, LY5787 לרומא, LY323 לפריז (שנוסעיה הועברו לטיסה LY319 שתצא בשעה 06:00). טיסה LY315 ללונדון הוקדמה לשעה 07:05, טיסה LY007 לניו יורק הוקדמה לשעה 07:30, וטיסה LY357 לפרנקפורט הוקדמה לשעה 09:25.

עוד על השביתה הכללית
מדריך לאזרח: אילו שירותים יושבתו מחר?
רגע לפני השביתה: שטייניץ ועיני נפגשים בבית הדין
עיני: האוצר הילך אימים על נתניהו בנושא עובדי הקבלן

עיכובים בטיסות אחרי זיהום הדלק בנתב"ג. שי אוקנין
ומחר: מ-ה-ו-מ-ה. נמל התעופה בן גוריון/שי אוקנין

הנוסעים שניסו להקדים תרופה למכה, ולעלות על טיסה מוקדמת, נתקלו לדבריהם בתגובה תמוהה מצד חברות התעופה. בן בסט, הנמצא כעת בחופשה במינכן, סיפר כי רעייתו ניסתה לברר היום עם אל-על על אפשרות להקדים את הטיסה בחזרה לישראל: "היא ניסתה לדבר היום עם אל-על, ואמרו שיש מקום רק בטיסה מפריז, וכי הדבר יעלה לי קנס של 270 דולר". מלבד זאת, בסט בעיקר מבולבל: "דיברתי ביום שישי עם אל-על, מיד כששמעתי על השביתה המתוכננת. היום לא הצלחתי לדבר איתם, ושלחתי נציגים מהארץ לדבר איתם, והם אמרו את אותו הדבר – שהם יעדכנו. חוסר הוודאות משגע אותי, הייתי כבר רוצה לדעת מה קורה".

"אמרו לי שזה תלוי בעופר עיני"

לאלון פריגת כרטיס לטיסת ארקיע מתל אביב לאמסטרדם, מחר. "התקשרתי לסוכנות שממנה רכשתי את החבילה, וגם לארקיע. הם אמרו שזה תלוי בעופר עיני, ושאני אנסה לדבר איתם מאוחר יותר, על מנת שיוכלו לדעת אם הם מקדימים את הטיסות. אחרי חצי שעה בערך קיבלתי הודעה לטלפון שהקדימו את הטיסה לשעה 07:00, אני מאמין שאני אתקשר מאוחר יותר כדי לדעת שהטיסה אכן הוקדמה".

לא רק אל-על נאלצת להתמודד עם הסיטואציה המבלבלת. "כמו שאר החברות, גם אנחנו עוקבים אחרי המתרחש", אמרו אורלי-פלג מזרחי, דוברת "ארקיע". "במידה ובאמת תהיה שביתה, נקדים את הטיסות לפני כניסתה לתוקף", היא אמרה היום. מחברת בריטיש איירווייס נמסר כי "כל טיסות החברה יוצאות היום כרגיל והחברה נמצאת בקשר רצוף עם הנוסעים".

מאל-על נמסר כי "החברה עשתה את כל המאמצים להקדים את רוב הטיסות לפני מועד תחילת השביתה ועושה הכל להשיב את הנוסעים בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully