וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בשפלה: בת 3 נשרפה למוות במכונית משפחתית

6.11.2011 / 17:59

טרם ברור מה גרם לפרוץ הלהבות ברכב, שחנה בחניון ביישוב בית עריף. עוברי אורח חילצו את הפעוטה, הילה צאלח, מהרכב הבוער, וצוותי ההצלה נאלצו לקבוע את מותה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

הילה צאלח, בת שלוש, נשרפה למוות הערב (ראשון) בדליקה שפרצה ביישוב בית עריף שבשפלה, סמוך לנמל התעופה בן גוריון וליישוב שוהם. עוברי אורח ושכנים הזעיקו למקום צוותי משטרה, זק"א ומגן דוד אדום, וצוותי כיבוי רבים הגיעו למקום כדי לכבות את הדליקה.

חוקרי שריפות בודקים את נסיבות התאונה, ורשף-משנה גיא מנשרוב, דובר שירותי כבאות באיילון, אמר כי השריפה לא פרצה בשל הצתה. לדבריו, הכבאים בודקים אם הלהבות התלקחו בשל תקלה טכנית או כתוצאה ממשחק.

ילדה בת 3 נשרפה ברכב משפחתי, נובמבר 2011. זק"א
האם ושני האחים הנותרים חולצו ללא פגע. הרכב שעלה באש/זק"א

מחקירה ראשונה עולה כי האש התלקחה במכונית משפחתית שחנתה בחניון, סמוך לבית מגורים. אמה של הילדה ושני ילדים נוספים שהיו במקום הצליחו להימלט ללא פגע. סגן-ניצב דורון תורג'מן, מפקד משטרת לוד, אמר כי הילדה הייתה לבדה במכונית. עדי ראייה סיפרו שהאם עמדה וזעקה ליד הרכב הבוער.

אחד השכנים, שביקש להישאר בעילום שם, סיפר על הזירה הטראגית: "רבים מתושבי היישוב ראו את העשן והגיעו למקום. חלק מהשכנים ניסו לכבות את האש, אך ללא הועיל. כל העת האם הייתה שם, הסתכלה על הרכב, וצעקה את שמה של בתה. שירותי הכיבוי וההצלה הגיעו, אבל זה היה מאוחר מדי, והם נאלצו לקבוע את מותה".

משה בן הרוש, חובש זק"א, היה בזירת התאונה. "מדובר באירוע טרגי וקשה", סיפר. לדבריו, הדליקה פרצה ברכב משפחתי מסוג מאזדה MPV שחנה בחניון ביתי. "שני ילדים הצליחו להימלט, אך התינוקת נלכדה", אמר. לדברי בן הרוש, טרקטור שחלף במקום הצליח לגרור את הרכב, באופן שיאפשר את חילוץ הילדה. אחרי שהוצאה הילדה מהמכונית הבוערת, צוותים של זק"א ומד"א ביצעו בה החייאה, שבסופה נקבע מותה.

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully