וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של העבריין יוסי הררי הואשם בהריגה

קובי מנדל

3.11.2011 / 18:53

רועי הררי מואשם שדקר בחודש יוני את בנציון שמואלוב, שמת מפצעיו מספר שבועות לאחר מכן. היום הוגש נגדו כתב אישום בגין הריגה ונקבע כי מעצרו יוארך עד להודעה חדשה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד רועי הררי, בן 19 מקיסריה ובנו של העבריין יוסי הררי, בגין הריגת בנציון (בנצי) אברמוב והחזקת סכין. בית המשפט המחוזי בחיפה הורה על הארכת מעצרו עד להחלטה אחרת.

לפי כתב האישום, בסוף חודש יוני הררי התערב בוויכוח שפרץ בין שני צעירים שהתקוטטו לגבי מכשיר אייפון בחוף נופשונית בקיסריה, סמוך לשדות ים. הררי דקר בבטן את אחד המעורבים בתגרה, בנציון (בנצי) אברמוב, בן 20 מאור עקיבא ונמלט. אברמוב, בן 23, מת מפצעיו בבית החולים כעבור כמה שבועות.

השופט, רון שפירא, התיר לתקשורת לצלם ולסקר את הדיון, זאת בניגוד לבקשת המשפחה, אך הורה לעכב את הסיקור עד השעה 16:00 כדי לאפשר למשפחה לערער על ההחלטה. השופט טען בהחלטתו כי כתב האישום אינו חריג בנוף כתבי האישום המוגשים בבתי משפט בארץ, ולכן יש להניח, לדבריו, כי העניין הרב שמביעה התקשורת בתיק הוא פועל יוצא של זהות הנאשם.

סנגורו של הררי טען בפניו כי צילום המשפט עלול לסכן את שלום הנאשם, וביקש לאסור את הפרשה לפרסום. בתגובה לטענה זו כתב השופט, כי בכדי להוציא צו איסור פרסום, באופן חריג למקרים מסוג זה, על סנגוריו של הררי להוכיח כי הסיכון לשלומו נגרם באופן בלעדי כתוצאה מפרסום הדיון המשפטי. הוא הוסיף כי הסיכון לשלום הנאשם נגרם גם כתוצאה מה-"ייחוס" המשפחתי שלו ועל כן התיר את הפרשה לסיקור על ידי כלי התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully