וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שרוצה לירות יורה, לא מדבר

יורם קניוק

2.11.2011 / 19:29

בעוד הרוחות מתלהטות סביב תקיפה אפשרית באירן, סבור יורם קניוק כי ההדלפות מתוך דיוני הקבינט נועדו להסיט את הדיון הציבורי מכוונת נתניהו להידבר עם חמאס ולהחליש את אבו מאזן

עד כמה שזיכרוני מגיע, אף מהלומה צבאית לא נהייתה פומבית קודם לכן. היפנים לא דנו בפרהסיה בהתקפה על פרל-הרבור, בגין לא דיבר על התקיפה בעירק ורוב רובן של הפעולות הצבאיות גדולות לא נודעו קודם לכן. כי ידיעה מוקדמת מסוכנת שבעתיים. אין אפילו צל של סיכוי ששני אנשים, ברק וביבי, אכן הכינו מקום בבור למשפחותיהם והחליטו לבצע פעולה התאבדותית באירן כדי לצאת החוצה אחרי כן ולראות אלפי מתים סביב להם, תל אביב שחציה הרוס, ויגידו שזה היה כדאי. הרי עד שיראו את החורבן הם יושמו בכלא וימצאו אשמים בפשע נגד האנושות.

האם עיתון הארץ משחק בידי ברק וביבי בהפעלת מערכת הפחדות יזומה כדי לשחק באמצעותם את המשחק הילדותי "תחזיק אותי"? אין שום אפשרות ותהיה המדומיינת ביותר, שתעיד על כך שישראל לבדה תתקוף באירן. האירנים הם עם פרסי חכם והם רוצים את הים הערבי שהם קוראים לו המפרץ הפרסי ואת עירק, שחיכו בסבלנות עד שארצות הברית שחקה לכבודם.

האם ביבי וברק כל כך ציניים?

נכון, הם אינם ציונים. אבל בשביל ישראל יש להם את החמאס וחיזבאללה וגם מצבם הכלכלי הוא בכי רע. הטריק שלהם הוא להרגיז אותנו עם "לא הייתה שואה" ומיד מזדקפים הפטריוטים העברים וצועקים שהייתה. מי צריך הודאה מהם שהייתה שואה? ואם הם אומרים אז לא הייתה? הם פשוט ראו שזה הולך, אז הם חוזרים על זה שוב ושוב. בשביל מה להם ישראל? הם אולי רוצים אחרי עירק את סעודיה ומדינות המפרץ.

אז איך זה שהמדינה הכי חשובה בעולם המזרח תיכוני, סעודיה, אינה חוששת ומדברת על סכנה אירנית? יען כי היא יודעת דברים, שותקת מפני שדיבורים על כל מיני שמיניות ושביעיות שידונו בגורל מחצית תושבי תל אביב הדרים בטווח טעות של כל טיל אירני שיפספס את קירות הפלדה של שומרי ביטחון ישראל. האם ביבי וברק כל כך ציניים וטיפשים שהם מוכנים להקריב את עמם בשביל לצדוק?

המלך שאנחנו קראנו לו אחשוורוש, הפסיד קרב גדול מול היוונים ושלח צבא של למעלה ממאה אלף חיילים להכות במקלות את הים. האם ברק וביבי מתכננים להפוך את עם ישראל לים יווני?

יש פה איזה טריק

אירן משתמשת בישראל כדי להלהיב ערבים להנחית מכות מעזה או מלבנון. זה לא מדיניות זה סתם מהנה בעבורה, נותן לה כבוד אצל המדינות הערביות שהיא בעצם רוצה לנצח. הרי אירן רוצה להיות מלכת האזור הערבי הרועד עתה וישראל היא היום הנשק הכי טוב שיש לה. היא תפסה שרוב היהודים החכמים מתו בשואה שלא הייתה, או הגרו לאמריקה והכסילים מדברים ומדברים וזה עוזר להם. כי ערבי חכם שארצו נמצאת באמת בסכנה, כמו מנהיג ארץ נפט וזהב קטנה כקטאר הנמצאת כמה דקות טיסה מהם, שותקים ויודעים מדוע, כי להם בניגוד לישראל יש מה להפסיד.

חכמי ישראל יכולים בקלות להבין שיש פה איזשהו טריק. נתניהו אינו יכול להיכנע לרעיון שתי מדינות לשני עמים כי את יהודה ושומרון הוא אינו יכול לתת. הוא דגל שנים וכתב על כך שאין מדברים עם טרוריסטים. בעסק שליט הוא כן דיבר. הוא דיבר עם הפלשתינים היחידים שאינם רוצים שתי מדינות לשני עמים. גם הוא וגם החמאס רוצים את כל הארץ. שחרור שליט היה המשחק הפוליטי הנבזי אך הפיקח ביותר שעשה.

מעכשיו הוא ידבר עם החמאס חרף יריות פה ושם כמו שרבין דיבר עם ערפאת אחרי אוסלו כאשר עוד לחמו נגדנו. הם מצאו מין את מינו. זה כנראה הסיפור. העם יחשוב שנשקפת סכנה איומה מצד אירן. לא ישימו לב לכך שמתחיל שיח עם החמאס והאירנים לא יפריעו באמת. יש להם דאגות אחרות. ואנחנו נכנסנו עתה למשחק חדש. אבו מאזן יאבד את הפרטנר היחידי שהיה לו מול החמאס כלומר ישראל. אולי בסוף המשחק הזה שביבי משחק עם חבורת הפוחדים כאשר באמת יעשה הסכמים עם מי שבסופו של דבר ימלוך גם בגדה.

ישראל של היום היא הנשק הכי טוב שיש לאירן. לנו בסופו של דבר רע מאוד אבל זה ייקח שנים. ולמי בממשלות ישראל היה אי פעם חשוב מה יקרה אחרי כמה שנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully