וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נורה למוות במרדף; המשפחה: "שוטר ירה בו"

קובי דוד

2.11.2011 / 0:05

הצעיר התעמת עם שוטרים אחרי שניסה לגנוב חלקי רכב. לדברי המשטרה, הצעיר וחבריו ניסו לחטוף את נשקו של אחד השוטרים, שירה בתגובה באוויר. לטענת המשפחה, הירי היה קטלני

האם שוטר ירה למוות בצעיר מהכפר טובא זנגריה? בני משפחתו של תושב הכפר בן 21, טוענים כי הוא נורה אמש (שלישי) למוות במהלך עימות בינו לבין שוטר משמר הגבול. מהמשטרה נמסר כי חקירת המקרה נמצאת בעיצומה, וכי בשלב זה לא נראה כי הטענות מבוססות.

הסיפור החל בשעות הערב המוקדמות. במוקד המשטרה התקבל דיווח על גניבת חלקי רכב בקיבוץ הגושרים. לדברי המשטרה, צוות של משמר הגבול שהוזעק למקום זיהה רכב חשוד ובתוכו מספר צעירים שהחלו להימלט מהשוטרים לכיוון קיבוץ גדות. במהלך הנסיעה התהפך הרכב הנמלט. לדברי המשטרה, כוחות משמר הגבול שהגיעו למקום הבחינו בחשודים, ואלה החלו לתקוף אותם ואף ניסו לחטוף את נשקו של אחד השוטרים. כתוצאה מכך, ביצע השוטר ירי באוויר, והחשודים נמלטו רגלית מהמקום. כוחות משטרה גדולים ערכו סריקות בסיוע מסוק משטרתי לאיתור החשודים, אולם לא הצליחו לתפוס אף אחד מהם.

ככל הנראה, בינתיים הגיע הצעיר יחד מספר צעירים נוספים למרפאה המקומית במג'דל כרום כשהוא במצב אנוש והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

בני משפחתו של הצעיר קיבלו את הידיעה על מותו, וטענו כי בנם נהרג עקב ירי של אחד השוטרים. "המשפחה המומה וכואבת", סיפר בן דודו לוואלה! חדשות. "מדובר באירוע טראגי בו נהרג יקירנו כתוצאה מירי של שוטר וכפי שהוסבר לנו הוא ניסה להגן על עצמו. המשפחה מתקשה מאוד לעכל את המקרה. אנחנו ממתינים בדריכות לחקירת המשטרה".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי גופתו של הצעיר תישלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לאבחן את נסיבות המוות. על טענות המשפחה אמרו במשטרה, כי "כרגע נפתחה חקירה בעניין שנמצאת בעיצומה ועל פי הממצאים הראשונים לא ניתן לקשור קשר עם דבריהם של המשפחה".

(עידכון ראשון: 22:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully