וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק רשת: הרשות מותקפת על ידי האקרים

ניר יהב

1.11.2011 / 20:10

במשך היום פעלו האקרים מעשרות מדינות להפיל את רשת התקשורת הפלסטינית. ברשות מנסים למנוע את הקריסה ובציבור הפלסטיני כבר משייכים זאת לאמריקאים: "מדובר בגורמים פוליטיים"

מאז שעות הבוקר (שלישי) פועלים האקרים להשבתת רשת האינטרנט הפלסטינית. שר התקשורת הפלסטיני, ד"ר משהור אבו דקה, סיפר כי האקרים מיותר מ-20 מדינות מתקיפים מאז שעות הבוקר את רשת התקשורת הפלסטינית, "פאלטל", וכתוצאה מכך נותק האינטרנט במשך שעות ארוכות בבוקר. "מדובר במעשה חבלה מכוון ורציני, שמטרתו לפגוע בשרתים השייכים לחברת 'פאלטל'", אמר.

הרשות הפלסטינית - כותרות אחרונות
תגובת ישראל לקבלת הרשות לאונסק"ו: האצת הבנייה
הפלסטינים: "נבקש להתקבל ל-16 סוכנויות או"ם"
גם הפלסטינים רוצים את ים המלח כפלא של העולם

אבו דקה סיפר עוד כי מאז שעות הבוקר נרשמו יותר ממיליון ניסיונות לפרוץ את שרתי האינטרנט הפלסטינים וכי מתבצעים ניסיונות להגן על הרשות מפני קריסה. הוא הוסיף ואמר כי הרשות הפלסטינית מנסה למנוע את קריסת השרתים באמצעות ניתוק הקווים הבינלאומיים: "אני קורא לציבור הפלסטיני לגלות הבנה. משרדי עוקב כל רגע אחר המתרחש ומנסה לטפל בבעיה", הוסיף.

עד כה לא ברור מי עומד מאחורי הניסיונות להפיל את רשת התקשורת הפלסטינית. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה כי רבים מקרב הציבור הפלסטיני מאמינים כי "גורמים פוליטיים" עומדים מאחורי המעשה, "בין היתר משום שזה בא במקביל לאיומים מצד ארה"ב להטיל סנקציות על ארגון אונסק"ו של האו"ם, לאחר שהרשות הפלסטינית התקבלה כחברה מלאה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully