וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: משכו במרמה מיליוני שקלים מעזבונות נפטרים

קובי מנדל

31.10.2011 / 8:39

המשטרה חושדת שעורך דין מחיפה ופקיד הוצאה לפועל בבית המשפט בעיר פעלו לאתר מידע על עריריים שהלכו לעולמם, והגישו בשמם תביעות למשיכת הכספים. אחד החשודים הורשע בעבר בעבירה דומה

מפלג ההונאות של מחוז חוף חשף פרשה במסגרתה הוצאו במרמה כארבעה מיליוני שקלים מעיזבונות של קשישים שהלכו לעולמם. במהלך החקירה נעצרו שני חשודים, מנהל משרד עורכי דין בן 44 מחיפה, ופקיד בבית המשפט להוצאה לפועל בעיר, בן 35, גם הוא מתגורר בחיפה.

על פי החשד, השניים ביצעו את ההונאה בחודשים האחרונים. השניים נהגו לאתר מידע על אנשים שהלכו לעולמם מבלי שהיו להם ילדים, ופנו בתביעות לבית המשפט, לפיהן הנפטרים היו חתומים, כביכול, כערבים על הלוואות או שנטלו הלוואות בעצמם. בכמה מהמקרים, הצליחו השניים לקבל כספים בעקבות התביעות הכוזבות.

מנהל המשרד, שבין היתר העסיק בו עורך דין שרישיונו הושעה לצמיתות על ידי לשכת עורכי הדין, אף הצליח לקבל לידיו דירה, ורשם אותה על שם בתו. רב-פקד אהרון גלאור, ראש מחלק הונאות במחוז חוף של המשטרה, אמר לוואלה! חדשות שעד כה נחשפו חמישה מקרים של הונאות מסוג זה. לדבריו, כמה מבני המשפחה של הנפטרים התלוננו, לאחר שחשדו כי הצוואה שהותירו קרוביהם נפרעה שלא כדין.

לחשוד המרכזי נרשמה הרשעה לפני כארבע שנים על אותה עבירה בדיוק. כמו כן, הפקיד בבית המשפט הואשם כי ביצע מעשים שלא היו בסמכותו, ואשתו הועסקה על ידי החשוד השני במשרדו. השניים נעצרו אמש, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם היום בבית משפט השלום בקריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully