וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: גור לוייתן שוחה עם אמא

30.10.2011 / 16:36

במדור 'חיות מסביב לעולם' השבוע, גם סוריקאטות על המשמר, כלב חילוץ בתורכיה, אורנגאוטן קטנטן יונק מבקבוק, גור קרנף בן שבוע, קוף דריל זולל פסטה, ועוד

גור לוייתן בלוגה ואימו, שיקאגו

בתמונה שצולמה בשנת 2006 נראית פיג'י, נקבת לוייתן בלוגה (לבנתן לבן) שוחה עם גורה החדש באקוויריום בשיקאגו. בהודעה שניתנה מטעם האקווריום נאמר כי פיג'י נפטרה ב-26 באוקטובר עקב התקף בגיל 25. פיג'י שהייתה חלק חשוב באוסף החיות המרהיבות באקווריום מאז שנת 1989 הראתה סימנים של הדרדרות מהירה בבריאותה יום לפני מותה. כיום בעולם כולו מצויים רק כמאה אלף לוויתני בלוגה. (צילום: AP)

בעירום במים הקפואים עם לוייתנים

כלב פיראט, קולומביה

כלב לבוש בתחפושת של פיראט באירועי ליל כל הקדושים בעיר בוגוטה שבקולומביה. חג ליל כל הקדושים נחגג ב-31 באוקטובר ומסמל על פי מסורות עתיקות את סיומו של הקיץ ועונת הקציר ותחילתו של החורף הקר. (צילום: רויטרס)

גורת אורנגאוטן, אינדונזיה

מטפלת ובדת בגן החיות סוראבאיה שבאינדונזיה מאכילה בבקבוק חלב את דאמאי, גורת קוף אורנגאוטן שנולדה בתחילת החודש בגן החיות. כיום בגן החיות נמצאים 16 קופי אורנגאוטן, כאשר באי בורניאו שבאינדונזיה קיימת האוכלוסייה הגדולה בעולם של קופים מזן זה המונה כ-50 אלף פרטים. (צילום: רויטרס)

כלב חילוץ, תורכיה

כלב חילוץ והצלה עומד לצד חיל לצד בנין שהתמוטט בעיר ארקיס הסמוכה לאיזור הרעש שאירע שבטורקיה השבוע. הרעש שהיה בעוצמה של 7.3 בסולם ריכטר גרם לנזק רב לרכוש ולנפגעים רבים בנפש. תפקידם של כלבי החילוץ הוא חשוב מעין כמוהו במקרים של רעש אדמה, שכן בעזרת חוש הריח המפותח שלהם הם מסוגלים לאתר לכודים שאינם נראים לעין ובכך להציל את חייהם. (צילום: רויטרס)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גור פילים אסייתי, אנגליה

גור פילים אסיאתי, שעדיין לא קיבל את שמו נדבק לאימו עזיזה יומיים לאחר שנולד בגן החיות ויפסנייד שבדרום אנגליה. הגור ה"קטן" נולד במשקל של 104 קילו, מה שהופך אותו לגור הפילים הקטן ביותר שנולד בגן החיות עד כה. (צילום: רויטרס)

גור קרנף, צרפת

גור זכר של קרנף רחב שפה עומד לצד אימו בתמונה שצולמה בגן החיות ביוואל דרום מערבית לעיר סיינט איגנן שבצרפת. הגור שנולד ב-20 באוקטובר שקל בעת לידתו כ-80 קילו, מה שאומר שיש עוד לאן לשאוף שכן קרנף בוגר מגיע למשקל של כשלושה עד ארבעה טונות. (צילום: רויטרס)

צבי אדום, סקוטלנד

צבי אדום מנער מים מעל גופו במהלך תקופת הייחום בפארק היילנד בקינקרייג שבסקוטלנד. תקופת ההזדווגות חלה בחודשים אוקטובר ונובמבר, כאשר הייחום אצל נקבת הצבי חל פעם בכשלושה שבועות למשך יממה אחת בלבד ואף פחות מכך. חצי שנה לאחר ההזדווגות יצא לעולם עופר קטן ומתוק.

גור פנדה ואימו, סין

פנדה מחבקת את גורה הקטן בפארק המחקר לרביית פנדות בעיר צ'אנגדו שבסיצ'ואן, סין. (צילום: רויטרס)

קוף דריל זולל פסטה, מישיגן

קוף מזן דריל אוכל פסטה שהוכנסה לתוך דלעת בגן החיות בדטרויט, מישיגן. חלק מהחיות קיבלו דלעות ממולאות במאכלים אהובים עליהם במהלך חגיגת "מחיצת הדלעות" השנתית בגן החיות הנערכת לקראת חג ליל כל הקדושים. (צילום: AP)

סוריקאטות, סיאטל

קבוצת סוריקאטות בגן החיות ווד לאנד שבסיאטל. כפי שאפשר לראות בתמונה ישנה סוריקאטה אחת העומדת בקדמת הקבוצה על שתי רגליה ושומרת על החבורה, מנהג זה של שומר משקיף נהוג אצלן בטבע והוא שנתן להן את כינויין "הצופה שעל הגבעה". (צילום: AP)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully